Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2011 23:17



Idag har de varit riktigt underbart väder. Jag har legat ute i solen lite, ja ett par timmar i alla fall.

Jag somnade om o om igen, jag har varit så trött. Men jag vaknade ju ganska så direkt för värken har gjort sig påmind...


Håll för öronen för nu ska jag gnälla en stund.


Ont i nacken, ner över bröstryggen, axlarna ut i armarna, insidan av armbågarna vid muskelfästena,lederna i fingrarna, korsryggen, muskelfästena i höfterna, muskelfästena vid knäna, lederna i fötterna. När jag låg på ryggen så hade jag ont i hälarna för dom tryckte lite lätt ner i solstolen. Jag tror att detta är allt ? 


Nu har jag gnällt färdigt !


Jag satt innan en stund o fixade med resten av bilderna på Liam. Jag kommer på mig hela tiden med att bara le,, jag kan sitta hur länge som helst o titta på hans bilder eller filmsnuttar. De är underbart. 

Jag är så lycklig som får vara med om detta underverk. 


På tal om underver,,, så är de snart dags för något annat roligt som ska hända.. Men jag kan inte avslöja något än,, men jag lovar att jag ska säga till sen. 

Det ska bli så roligt ♥


Hur som helst, här kommer lite fler bilder på trollet.. De kan hända att de blir dubbla bilder av nån för de blev lite knasigt när jag skulle ladda över dom till datorn. Allt blev dubbelt,, de förstår jag inte för om "heter" inte alls desamma.


 

Här plockar han "körsbär", ja som jag sa i de andra inlägget med Liam så sa han fel för de är vinbär


 

Nuuu har jag många fammoo , säger han o är en lycklig liten pojk.


 

Burken är stoooor =)


 

Han måste få i sig alla,, ja de va inte så många..


 

Han ser en ynka litet vinbär i botten o skiner upp..


 

Kan ni fatta att detta är mitt lilla barnbarn ?   


 

Titta fammo, här får du en blomma av "jag"... Detta är lycka ♥


 

Konstnärer som vi är så måste vi ju få visa vår vackra konst..


 

Ni skulle sett hans stil när han gick med sin kickbike,, rumpan vickade fram o tillbaka.. Dom går ju på ett speciellt sätt när dom är barn..


 

Titta här fammoo på "jag" hoppar, säger han o tar sats ända nerifrån fötterna för att lyfta ett par centimeter o hoppa ner från kanten. Jag tjoooade till o sa - Ojjj hjääälp så högt du hoppade , är du precis tokig.. Tänk vad allt förstoras för dom när man säger så.. 


 

Sötnos ♥


 

Hejdå fammoo jag kommer sen. " ok hejdå, kör försiktigt säger jag o han åker iväg ett par meter"


 

Det är otroligt så stor han har blivit, de va faktiskt inte så längesen han föddes. Jo jag vet,, de är snart 3 år sen. 

Fammoos lilla troll  ♥


Nu ska jag hoppa in i duschen, tittar in till er om en stund.. 


Puss I Pannan  ♥



Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />



Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2011 20:40


Tänkte skriva lite men jag lägger ner de, jag måste ta en treo. Har ont i skallen, men de är väl värken i från nacken o axlarna..


Måste se om katten är i närheten, eller om jag ska ut o leta =)

Nä då, han kommer när jag visslar. 



Toodles ♥


Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2011 15:27


Vilket härligt väder det är. Solen skiner för fullt, o de är knappt ett endaste moln på himlen. 

Jag har legat ute nu en stund, de va gott att få lite sol på sig. Men fy fasen vilken värk jag har.


Jag har ont i vartenda led o muskel. Ända sen vi va på Liseberg o jag åkte dom här idiotiska "karusellerna" så har jag haft ont, de är precis som de inte vill ge med sig.


Ska snart ta mig nåt att äta, gå ut lite med Teddy.. Ja stackars Teddy han trivs inte i den här värmen,, tur att man kan "skugga" till de åt honom. Takfläkten går på här oxo, så han klarar sig. 


Snobben älskar när de är varmt o gott.


Ha en fin kväll, va rädd a om er.


Puss I Pannan  ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2011 02:13


En gammal kärring åkte hiss. Hissen stannade och en läcker fotomodell steg på. Hon doftade mycket gott och vände sig till kärringen och sa 

- Ralph Lauren 800 kr droppen.


På nästa våning steg om möjligt en ännu vackrare modell på. Hon doftade ljuvligt. Hon vände sig mot de andra och sa självsäkert ; 

- Channel 1500 kr droppen.


På nästa våning rev kärringen av en brakskit. När hon klev ur hissen vände hon sig till modellerna och sa ;

- Blomkål 17 kr på Lidl....


Av Anneli Gustavsson - 1 augusti 2011 01:03


Jaha nu är sommaren snart slut =)))

Nä ok, inte riktigt än men det går fort. Alldeles för fort. Jag hoppas att vädret kommer att bli bättre Innan sommaren är över. Nu har de varit trist väder, ja förutom idag då.. Eller rättare sagt igår =)


Nu ska jag snart göra ett svanhopp rakt ner i sängen ..


Ni får alla ha en toppenvecka, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards