Mitt Nya Liv

Alla inlägg under augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 13:39


Har suttit o tittat runt bland lite fotobloggar nu.. Jisses va en del är duktiga. Tänk om man kunde vara påhittig o riktigt duktig.


Men jag måste säga att den här snigelbilden är jag så nöjd med.. Ja även lilla flugan..


MINA FOTON 


 



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU


MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2011 12:32


Hittills har de funkat bra med maten. Ja de har bara varit frukost o lite mellanmål samt kaffe.. 


Jag funderar på om jag ska göra en omelett idag igen för att se om jag kan äta den eller om de blir som igår ?


Jag borde göra iordning flera portioner nu o frysa in för jag har inget kvar att plocka av.. De är så smidigt att bara värma upp en lagom portion o sätta sig o mumsa gott.

Jag får se om jag gör nåt idag eller inte ?.


De är uppehåll nu så egentligen borde jag passa på att ta en lite runda med Teddy,, en lull-lull promenad..

En lull-lull promenad för oss är att vi bara går o lullar runt lite, ja Teddy får gå o filosofera som han vill ... 

Men han brukar pinna på rejält ändå så lite motion blir de allt.


Får se om mamma kan ta honom lite senare så jag får köra slut på mig själv med en riktig träningspromenad.


Måste handla lite idag.. Sen tänkte jag åka ner o kolla upp gymmet, men om de blir idag eller inte de vet jag inte ?

Jag vill så gärna, MEN fy så hemskt att "visa" upp sig...


Inatt har jag haft tokiga drömmar.  Jag har bla drömt om en vän som inte finns kvar idag,, Jouni.. Jag har drömt om honom flera gånger.. 

Drömde även om Susanne L o hennes man Ville  ( inte den hon är gift med ), dom fick barn inatt. O allt detta hände i Spaninen. Jag hade vunnit en resa dit igen.


Både Jouni o Susanne L hade flyttat till Råslätt,, men detta va ett nytt ställe som knappast ingen visste om. Drömmen va så knasig så jag orkar inte ens skriva om den.. Jag förstår inte vad jag får allt ifrån ?  De är skrämmande ibland.


Hoppas ni har sovit gott inatt, ha en bra dag o va rädda om er.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU


MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 23:06


Nu ska jag göra nåt som jag inte har gjort på väldigt,,, ja väldigt länge..

Kan ni gissa vad ?

Nä jag trodde inte de heller =)...

JO nu ska jag stänga ner datoriet för natten o försöka sova lite.. Ja jag veeeet klockan är inte mycket.. 

Tänk om jag kan somna snart o sova så gott.. De vore nåt.

Hoppas att ni har haft en bra dag. Va rädda om er o varandra.


I don't no why you want me to take meds, I like the voices ;o)


Sweet dreams ...


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU



MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 21:57


Jaha då va första avsnittet avklarat. De går alldeles för fort den timmen. 

Jag fick några goa skratt i alla fall när Maria säger sina saker.


Man fick inte veta om köttbullarna va goda eller inte, dom sa bara mmmm men det kan betyda vad som helst  =)


Toodles ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU



MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs








Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 21:19


Gunilla - blev förtjust i en "fönsterputsare"... Jo då han va mycket snygg.. Skicka hit dom så ska jag ta hand om dom istället ..

Undra om hennes svarta köttbullar går hem hos fruarna hahaha. 

Jag håller med Gunilla om en sak i alla fall o de är att Agnes Nicole INTE kan sjunga för 5 öre....... 

Visst man kan köpa en cd-skiva kanske o använda den som insektsdödare  men INGET annat... 

Sorry om jag är elak men de är så jag tycker.


Agnes Nicole - Är på väg att hämta sin hund hos "styvmodern"... Att dom båda orkar hålla på som dom gör de fattar inte jag ?

De är ju bättre att hunden får stanna hos en av dom hela tiden för dom verkar bara vilja reta upp varandra.

Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 21:11


Jag har hela tiden sagt att jag själv har fått sätta mina gränser när det gäller maten eftersom jag kan äta väldigt mycket o allt utan att bli dålig.


Nu så har jag fått ont i magen både igår o idag när jag har ätit o de är inget jag är van vid.. 

Men som jag oxo har sagt dom få gånger de har sagt ifrån är jag glad att känna av detta.


Men jag blir ändå lite orolig för om de kan vara nåt galet med magen ?

Jag har ätit den här maten innan så de är inget som är nytt för mig.


Frukt verkar gå mycket lättare att äta än mat o sallad. 


Jaja,, de går väl över vartefter...


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU



MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs




Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 19:13


De kändes att jag inte har promenerat på några dagar nu, men de gick ganska bra ändå trots värken.


Promenad månd 22 aug

  1. Anneli
  2. 22 augusti 2011 - 19:13
  3. Övrig träning - Gång
  4. 3,26 km

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU



MER TRAFIK


PANELEN 


SVENSKA SAJTER 


BloggRegistret.se


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2011 18:56


Ni glömmer väl inte att titta på Maria Montazami ikväll kl 21 på tv 3..

Nu börjar Top chef,,, jag kommer inte ihåg om jag har sett de innan ?


Nåja, de lär jag märka...



Toodles  ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards