Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 maj 2023

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2023 15:15

 

 

 

 

 

Folk mår dåligt överlag. Det är mycket på jobbet, barnen ska hit o dit med sina olika träningar o ofta så har barnen inte samma träning utan föräldrarna måste åka hit o dit. 

Maten måste inhandlas, maten ska lagas, hemmet ska vara rent o i ordning. Mannen ska ha en liten klapp på axeln för att han behöver det =) Nä då, skojar lite =)

 

Många med mig har värk, kronisk värk. Det finns så många olika smärtor o sjukdomar. Vissa är rädda för att äta medicin o det kan jag förstå för nästan alla ger nån slags av biverkning. Jag är glad att jag kan äta medicin o att jag fortfarande tål dom, men det kan ju oxo komma en dag när magen ger upp helt. 

 

Sen är det ju lite så oxo att för många så tar inte värktabletterna bort all smärta, den tar bara topparna o det är vi ändå rätt nöjda med, ja för det är vad vi får o det blir inte bättre. Jag har bett att få mer hjälp när det värsta slår till men jag är ung o dom vill inte att jag ska bli beroende av den o den tabletten. Men det är som jag har sagt att det är Jag som får leva med smärtan, det är Jag som måste ta mig igenom vardagen, men det hjälps inte. 

 

Nu finns det en cbd olja, ja jag vet inte hur länge den har funnits men många säger att den är så bra. Det finns för olika saker, för sömn, värk o för oro o ångest. Jag skriver lite om vad just den här oljan kan hjälpa till med. Ja ni kan ju kolla upp dom. Det står hur man tar dom o vad dom innehåller. 

 

Förbättrad sömnkvalitet
Stress och ångestlindring
Lindring av strama muskler och ledvärk
Förbättrad återhämtningstid från träning
Minskad smärta från mensvärk
Lindring av hudirritationer
Smärtstillande
Minskad inflammation
Känslan av avslappning och lugn
Förbättring av artritrelaterad smärta
Lindring från huvudvärk
Stärkt immunförsvar

 

 

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2023 14:45


 
Ofta har vi ingen tid för våra vänner, men all tid i världen för våra fiender.
 
 
Leon Uris

Av Anneli Gustavsson - 25 maj 2023 11:00


Snart kan man inte handla nånstans utan att nån har behandlats illa. Ja det kanske låter hårt när jag säger så men det är alltid nåt på alla arbetsplatser att någon inte trivs, inte får tillräckligt betalt, måste slita häcken av sig mm.

 

Jag tycker att man går lite hårt mot Bianca, det är ju faktiskt inte hon som kan rå på hur personalen blir behandlade. Hon gör ju bara sitt jobb som dom andra o javisst får hon bra mycket mer betalt än vad dom får som gör alla dessa underkläder. 

 

Men man kan inte hoppa på henne. Jag tycker att hon är en riktig diva o har blivit lite för mycket,,, MEN,, hon är så förbannat duktig, hon jobbar o sliter för sina pengar. Hon är inte bara ett kändisbarn som alla säger. Hon gör sitt o hon slår dom flesta. Se bara vad hon är värd ? Jag har hört det men kommer inte ihåg det men det är minsann ingen piss i havet där inte. 

 

Det blir så när man jobbar o vet vad man vill, då kan man oxo göra som man vill, leva som man vill. 

Många är så avundsjuka på henne så dom blir elaka. Visst är jag oxo lite avundsjuk för jag vill inget hellre än att jobba o tjäna egna pengar. Skulle sitta fint med lite mer pengar än vad alla pensionärer får, så vi kommer aldrig i närheten av vad Bianca tjänar, men jag hade gärna försökt =) 

 

Många som jobbar med detta märket har visst skrivit till Bianca o vill att hon ska göra sin röst hörd,, får se hur det går med det ? Dom kanske t.o.m ta ner alla affischer som sitter uppe på henne. 

 

Så vad jag vill ha sagt är att man inte kan trycka ner nån som inte kan rå för hur det ligger till,, som i detta fallet. Men,, hon kan from nu ta avstånd från det OM det visar sig att dom får jobba under hemska förhållanden. 

 

Vi får se vad som händer ?

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards