Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 19 maj 2023

Av Anneli Gustavsson - 19 maj 2023 21:11


I onsdags ringde lillknas o frågade om han fick komma hit o sova över,, jag blev så glad för det var ett tag sen han var hos mig. Självklart fick han det.. Det slutade med att han stannade tills i dag, sen längtade han hem..

 

Det är så roligt att prata med honom, höra vad han har att säga o gudarna ska veta att han KAN prata,, o pratar mycket =) 

 

I går såg jag ett sår i Neos armhåla så jag blev lite orolig o sa till Jack att vi måste åka in till stan o köpa ett halsband,, för han har bara en sele nu o den går under hans armhålor o jag ville inte att den skulle skava. Sagt o gjort ,, vi åkte in. Jag kollade lite på vad dom hade o dom hade erbjudande så det var ju bra. Jag hade inte tänkt köpa nåt dyrt, bara det funkade.. 

 

 

Det blev det här halsbandet.. Han tycker verkligen inte om att ha det på sig o kan bli lite grinig när jag ska sätta på honom det men det får han stå ut med. Det var ta 2 betala för 1 så han fick ett gosedjur som även var en pipis..

 

  


Den var så söt o han piper med den.

 

Jag har LADDAT UPP FILMER MEN DET FÅR JU FÖR FAN FORTFARANDE INTE LÄGGA UT DOM. När ska dom fixa till det ? Kan ingen mer skriva till Admin om detta !!???....

 

   

Köpte detta till hans sår o det är redan bättre i dag.

 

 

I går kväll åkte vi till Donken o köpte hamburgare.. Har aldrig varit på den här,, jag äter inte på donken heller för OM det blir så blir det Max för mig. 

 

 

Men jag tog i alla fall en kycklinghamburgare, klarar inte äta vanliga hamburgare, den här var helt ok. 

 

 

Jack tyckte att det var gott, vi köpte även chilichese o det var riktigt gott.

 

 

 

- Fammoo,, kan inte jag få en sån där jättegod bulle ? Det finns inga godare bullar än den här o det är gott betyg o det gillar jag. Självklart får han en bulle, men jag måste baka lite nya för nu har jag bara 2 stycken kvar. Ja dom är gudomligt goda, farligt goda. 

 

Nä nu ska vi lägga oss. Mamma kommer hem i natt från Paris,  så det ska bli skönt att hon är på hemmaplan igen, då kan jag koppla av. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. BE SAFE. Puss I Pannan   

 

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards