Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 22 april 2023

Av Anneli Gustavsson - 22 april 2023 23:38



Nä det gör jag verkligen inte.. Mitt internet har strulat ett bra tag nu o jag vet inte varför det har blivit så ?

 

Jag blir så nervös o rädd för jag kan ju inte fixa sånt här själv, det går bara inte för jag vet inte vad jag gör. Men,,, jag skrev till Jouko o frågade om han kunde komma o hjälpa mig så han har varit här i dag, han hade med sin sin ena dotter så det var trevligt. 

 

Jag har alltid haft lösen på min router så barnbarnen har fått logga in på det o det har funkat hela tiden. Men nu har det varit nåt knasigt. I natt fick jag upp nåt om min router att jag skulle fixa nytt lösenord så jag lät det vara tills han skulle komma till mig i dag. 

 

Jag räknade med det värsta.. Men han sa att min router var "öppen" så vem som helst kunde åka med o det är det säkert nån som har gjort eftersom det var så sakta.. Sen på min stationära var jag inloggad på nåt helt annat,, ja det var inte på min i alla fall. Det är konstigt. Jag vet inte om kille på Bahnhof kan ha "nollställt" det på nåt sätt så allt öppnades,, jag har ingen aning. Men om det var så så ställde han till det för mig...

 

Det retar mig än i dag att jag inte kommer ihåg hans namn för då hade jag gått vidare med det för han var inte klok. Han satt bara där för att få sin lön o inget annat. Nästa gång ska jag skriva upp namnet på den jag pratar med i fall det skulle bli nåt. Jag brukar komma ihåg det.

 

Hur som helst så funkar det nu o jag är så glad att det funkar. Men det loggar ut ibland från min mobil men jag får försöka att komma ihåg o kolla ibland så att den står på wifi.. 

 

Tusen tack snälla Jouko för att du kom hit o hjälpte mig, du vet hur mycket det betyder o att jag är så tacksam.. 

 

Det har varit en underbar dag, varmt o skönt. Solen har varit framme hela dan. Men,,, Neo tycker inte om när det blir för varmt, han flämtar o blir trött =)  Jag får ta fram hans kylmatta så han har den sen. Han älskar den.. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra Drömmar. BE SAFE.. Puss I Pannan   

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards