Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 april 2023

Av Anneli Gustavsson - 13 april 2023 16:46


Hur säger man Shein ? Jag har hört She-in,,, nu stavar jag som det låter,, shäjn, Shijn ? Ja det kanske inte är så viktigt hur man uttalar det huvudsaken är ju att det man beställer är som det ska vara. 

 

Jag älskar att skicka efter från både Shein o Wish. När jag har beställt kläder från Shein så har dom varit bra, det var en klänning som jag beställde som inte stämde med färgen men den är fin. 

 

Den här gången beställde jag dessa saker;

 

 

Alla 3 är nytvättade för dom stank väldigt mycket.. Den här har jag på mig i dag o den är så skön, ja alla är sköna. 

 

   

Den här är svart o är väldigt fin.. 

 

 

Den här är INTE grå som bilden visar,, det är en fin grön färg.. 

 

Alla 3 är så sköna o det är faktiskt inte så dyrt att skicka efter där heller o dom har annat än bara kläder. 

 

Om ni vill beställa nåt så kan ni uppge den här koden så får ni 20% - HÄR.

 

Varför inte shoppa nåt fint nu till sommaren när vi äntligen kommer ut o får lite frisk luft =) 

 

Det har varit en lång o hemsk vinter med mycket värk så jag längtar verkligen ut så jag kan ta mina långa härliga promenader så det inte blir som förra sommaren, då kunde jag knappt gå. 

 

Så jag längtar till jag kan ta fram Neos vagn, vattenflaska o nåt godis till honom o sen bara gå,, strosa runt o ta lite kort. Det ska bli underbart. 

 

I dag har det regnat lite igen, det kom några droppar i går oxo. Så nån sol  har jag inte sett i dag. 

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan   

 

 

 

 

Av Anneli Gustavsson - 13 april 2023 00:29


Dagarna flyter ihop, jag vet knappt vad jag gör eller när jag har gjort nåt.. Ja nu gör jag ju inte så mycket så jag borde kunna hålla reda på lite i alla fall =) 

 

Min läkare har skrivit ut lite recept men några grejer blev fel o sen var det ett par ögondroppar som var restade så jag måste ringa om det igen o be om ett annat recept.

 

Hur som helst så när jag hade pratat med honom i förrgår så gjorde jag bort mig lite, ja han är ju van vid mig hurdan jag är.. Men när vi sa hejdå råkade jag säga puss puss till honom o jag hörde hur han skrattade hört innan han la på telefonen =) 

 

Pinsam eller ? Njae,, det är ju inte första gången jag säger så,, har gjort det till nån telefonförsäljare oxo för många år sen. 

 

Jag är ju så van o säga puss puss när jag slutar prata med nån så det var inte så konstigt. Ja han fick i alla fall nåt att prata om på lunchen =) 

 

I dag/igår tvättade jag o bäddade med rena lakan, men fy så jobbigt det är för värken o bädda sängen, det tror man inte men det tar tid o sen får jag sån värk. 

 

I natt har jag sovit dåligt, har haft ont i huvudet o riktigt ont i nacken, men det blev lite bättre frampå eftermiddagen.. 

 

Men nu ska jag lägga mig för nu går ögonen snart i kors. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.. Puss I Pannan =)   

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards