Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 maj 2020

Av Anneli Gustavsson - 21 maj 2020 20:59


 


Att locka med att låta användarna se vem som besökt deras profil är lika gammalt som Facebook självt. Logga inte under några omständigheter in med era Facebook-uppgifter på sidor utanför Facebook om ni inte är fullkomligt säkra på vem som levererar tjänsten. I detta fallet syns det ganska tydligt att det är en misstänkt adress.
Uppdatering: varianter av inlägget sprids även med olika kändisar som lockbete.
 
 
 
Det cirkulerar så mycket skit på facebook o många går på det. Allt från tävlingar, vem som hackar vem o nu kan man se vem som har besökt din profil.. Detta är INTE SANT !!
Så logga INTE IN ,, klicka inte ens upp detta för att komma vidare för du kommer inte att se nåt,, utan du lämnar ut dina UPPGIFTER...
 
 
 

Av Anneli Gustavsson - 21 maj 2020 11:00




I dagens läge så kämpar vi med allt i vardagen, det spelar ingen roll vad det är för nåt. Om det är på jobbet, hemmet, skolan, eller träningslokalen.

 

Idag kämpar vi med coronan, covid-19, ja hela världen kämpar på samma sätt som vi i Sverige gör nu. Vi måste tänka på att tvätta o sprita våra händer, hålla avståndet mm. Många måste jobba hemma o vissa skolor får plugga hemifrån. 

 

Att ha ren luft på alla dessa ställen är så viktig. Att ha det i skolan så att eleverna ska orka med dagens alla lektioner o sen läxor när dom kommer hem. Vi behöver bra luft även när vi ska sova, o sömnen vet vi ju alla hur viktig den är.

 

 

 

Man kan vända sig till industrifläkt från ventur. Jag kommer ihåg när jag gick i skolan vilken torr luft det var o jag var alltid trött o hängig när jag kom hem från skolan. Så det är jätteviktigt att man har bra fläktar så man slipper gå o vara hängig.

 

En sak som jag hade jobbigt med det var när jag jobbade på sjukhuset, där är det hemsk luft, jag fick dricka vatten hela dagarna för att inte få ont i huvudet, huden blev torr, ja det var fruktansvärt.

 

Så tänk på det,, luften är viktig..

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards