Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 november 2020

Av Anneli Gustavsson - 12 november 2020 19:30


Har sovit dåligt inatt igen o hade ställt klockan på halv nio i morse,, upp o fixa till mig för att sen åka till Eksjö sjukhus.. 

 

Mamma körde så hon var med, det känns ju alltid bra med lite sällskap.




På vägen dit lyssnade vi lite på musik o pratade..  



 

Det har varit så grått o trist o har regnat idag.. Inget roligt väder alls.


 

Det var 2 poliser som först stod utanför o sen när vi hade gått in o satt oss så kom dom in o var där ett bra tag.. Det var en som frågade vad dom gjorde där men han fick inget direkt svar mer än att dom hade kört dit nån eller att dom "passade" på någon, jag hörde inte så noga.


Jag var så nervös o har varit det i flera dagar nu på vad läkaren skulle säga. Jag har varit rädd för att läkaren skulle säga att jag skulle få operera bort bråcket,, o sen rädd för att han skulle säga att jag får gå med detta o att det inte går att göra nåt åt det.. Jag var ensam i väntrummet o folk höll avståndet,, men det kändes "smutsigt" på nåt sätt.. 

 

 

Men läkaren som jag hade var rak o ärlig o bra.. Han sa i alla fall att jag skulle operera bråcket men det kan dröja 1 år innan jag får det gjort pga coronan.. Han sa att det är många operationer som har ställts in o dom tar hand om dom som har cancer o akuta fall så jag får snällt vänta. Ev ska jag göra en ny röntgen så att han kommer att se hur det ser ut,, han skulle beställa min röntgen som jag gjorde för ett tag sen för den hade dom inte skickat till honom... Jag fick en korsett ,, den var lite mindre så den kändes bra när jag drog åt den.


'  

Efter läkarbesöket åkte vi till min moster,, hon bjöd på kålpudding, potatis, sås o god lingon.. Sen till kaffet tog hon fram lite gott att äta.. Det tog emot men jag åt en halv bulle o en morotskaka o det var så gott,, farligt gott. 

 


 

Han snodde till sig lite mat den lille rackaren.. Han var så busig så det var inte klokt =)

 

Efter det så åkte vi till Dollarstore o handlade lite. Det finns ju hur mycket som helst, men jag ville köpa på mig lite schampo men dom hade bara en stor,, den är mycket billigare än den mindre, men jag handlade på mig lite ändå.



Jag ska ta hand om det i morgon, jag orkar inte det nu. När jag satt mig i soffan innan när jag kom hem så somnade jag direkt. När jag var klar hos läkaren så slappnade jag av, fick ont i huvudet o frös... Jag hade gått o spänt mig i ett par dagar nu över detta.. Så när vi var inne på Dollarstore började jag skaka o bli matt så min moster gick o hämtade någon som jag kunde äta,, det blev en kexchoklad o vatten sen blev det bra igen.. O Jag var helt slut är jag kom hem.. Men det var jobbigt att köra hem för det var så mörkt o det regnade.. Sen är det alltid jobbigare att köra när asfalten är mörk när det regnar o är mörkt plus att man möter bilar.. Så det var lite spänt att köra hem ,, men det gick bra.. 


Nu ska jag ta det lugnt o se om det är nåt bra på tv;n. Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. 

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

  

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards