Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 november 2020

Av Anneli Gustavsson - 9 november 2020 15:45


Det är ju verkligen inte roligt när det inträffar. Oftast så blir man lite rädd oxo när det smäller till på rutan så man hoppar högt. En del blir ju lite mindre så man kanske inte behöver göra nåt åt det men sen finns det dom som blir något större o som "vandrar" vidare o särskilt nu när det kommer att bli kallare ute..



 


Jag förstår inte varför dom inte kan fixa till många grusvägar. För det första så är det massor med hål så man får åka slalom o sen är det alla storlekar på gruset o stenarna som flyger o far.. Det vill till att hålla ett bra avstånd till bilen framför så man inte kör för nära,, man får ligga steget före helt enkelt men det är ju inte alltid att det hjälper ändå.

 

Varför inte vakna upp innan våren kommer o börja planera med dammbindning ?? 

Det är ju lättast på våren innan det börjar torka upp.. Det går ju att binda samman stenarna o gruset så att det blir mindre skador på bilarna för det är minsann inte billigt att laga sin bil o många kanske måste åka på dom här grusvägarna till o från sina hem.. Så jag förstår inte varför man inte gör det överallt innan våren kommer ??

 

Det borde ju inte vara så svårt ??

 

 


Av Anneli Gustavsson - 9 november 2020 10:54



 


God morgon, ja tänk vad skönt det skulle vara om någon kliade i huvudet på det sättet då skulle jag nog oxo känna mig som fågeln gör =)

 

Idag är jag så frusen, lite trött för jag har varit uppe o gått lite i natt för värken men jag har sovit lite bättre tidigt på morgonen så det var skönt. 

 

Har faktiskt inte ätit frukost än men ska göra det nu,, det blir som vanligt keso, kvarg o lite hallon,, det är så gott. 

 

Ny vecka, nya utmaningar.. Jag har EN utmaning den här veckan som jag är så nervös för o det är på torsdag.. Tänker jag på det så snör det åt sig i magen..

 

Ha en fin dag där ute..

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards