Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Anneli Gustavsson - 18 mars 2016 22:30


Ja nu får jag snart lägga mig,,,äntligen. Jag förstår inte varför dom har bytt ut dansarna,, alltså,,proffsen. Jag vill ha tillbaka dom gamla dansarna. Ja, jag kan ju inte få allt, men vi får se om jag får rätt nu =)

 

Jag skrev i föregående inlägg att jag ville att Pia skulle åka ut, men hon är omtyckt av många, dock inte av mig.  Så jag tror att det står mellan Isabell & Johan.


Thomas är oxo en som ligger väldigt risigt till MEN jag tror att han kommer att få vara kvar ett bra tag tack vare Svenska folket =)

 

Juryn tror att Johan , Eva Thomas.. Jaha dom var inte eniga om vem som dom tror får lämna.

 

Det stod mellan Isabell & Eva..

 

 

Den som åker ut är ;  Oj, Eva åkte ut. Det verkade som hon trodde att hon kom vidare.

 

Jaja, nu är det slut för ikväll så nu säger jag god natt o sov gott.

 

Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 18 mars 2016 22:00


Ja jag tänkte att jag skulle skriva lite om kvällens program. Får se hur det går för dom o hur jag tycker att dom presterar =)

Jag såg nog inte mycket förra veckan tror jag. Jag kommer faktiskt inte ihåg =)

Det är rätt roligt hur juryn ibland säger det jag har skrivit. Jag skriver mitt under tiden som dom dansar o har skrivit klart när dom har dansat klart så jag skriver INTE det som juryn har sagt....

 

 

Rickard & Maria - Han är lite flurrig, flaxar o rycker hela tiden tycker jag, han dansar lika mycket med munnen som med kroppen =). Han kunde lugna ner sig lite. Tänk om han kunde ta bort hälften av sminket så skulle han nog se trevligare ut, sorry..

Han får en 2;a av mig.

Poäng;  4-5-4

 

Johan & Cecilia - Väldigt lätt koreografi så den borde han sätta, men jag såg några fel o det var väl inte så jättebra. Cecilia är duktig som klarar av att lära ut danserna. 

Han får en 2;a av mig.

Poäng; 2-3-4  Ja det var snälla poäng.

 

Nassim & Jeanette - Jo men jag undrar om jag inte såg när han dansade förra fredagen. Hur ska han kunna lugna ner sig hahaha.. Han är verkligen ett energiknippe, jag gillar honom. Wow, slickat hår =)  Han dansar rätt med hela kroppen, han är följsam med både armar o benen. Detta gillade jag, han är duktig.. Jag hörde inte vad juryn hade att säga om honom för jag fick gå ut i köket =)

Han får en 8;a av mig.

Poäng; 6-5-4 Nää det var inte rättvisa poäng.

 

Isabell & Fredrik - Har hört talas om att hon inte var duktig förra gången så det ska bli intressant att se nu. Oj oj hon ser ut som en ryckig trasdocka..  Det är INTE bra, inte bra alls. Hon får max 2;or inte mer.

Av mig får hon en 1;a

Poäng; 2-4-3  Va, jaja nu är dom satta.

 

Bianca - Alexander - Är det Pernillas eller Niklas dotter ? Ja kicka loss nu =) Läcker färg på klänningen. Oj, hon kan ju dansa tjejen,, hon är riktigt duktig.. Hon kommer att gå långt, hon kan ta hem allt så passa er.

Hon får en 9;a av mig. 

Poäng; 7-7-7

 

Pia & Marc - Usch jag har så svårt för henne. Hon är så fjantig jämt o ständigt. Nä fy fan säger jag bara.  Ja hon har inte börjat dansa än utan dom visar filmsnutten med henne.

Det är en härlig färg på känningen. Lite klumpigt, o ryckigt. Tänk om hon alltid kunde dansa så slapp man höra henne tjata.. Hon dansar bra när dom dansar tillsammans, men inte när hon flyter iväg själv.

Hon får en 2;a av mig.

Poäng; 4-6-6  Nä herregud, är juryn drogade ?

 

Thomas & Malin - Kom igen nu Thomas ... Hahaha var finns glöden i ögonen .. Ja bjud in oss nu =)

Nej nej man måste hålla takten, inte glömma stegen o inte vara så stel,,, hahahaha jag kan inte låta bli att skratta. Han är så underbar men han kan inte dansa. Ja kära vänner, du får en 3;a av mig bara för du får mig att skratta. 

Poäng; 3-3-1

 

Toni & Elisabeth - Jag har ingen aning om vem den här lille killen är ? Han svankar allt lite med rumpan, jag vet hur det känns för jag har problem med min svankande rygg. Ja för tusan, killen kan ju dansa o han förde henne oxo.. Riktigt bra gjort. En liten sötnos. 

Han får en 8;a av mig.

Poäng; 4-6-6  Lite snålt.

 

Linda & Kristjan - Säga vad man vill men satan i gatan vilka sexiga ben Linda har. Hoppas att hon klarar att dansa utan att det gör alltför ont i höften på henne. Kristjan är så gullig mot alla som han dansar med.  Oh ja, hon svingar sina höfter, det ser riktigt bra ut.

Hon får en 6;a av mig.

Poäng; 3-4-2 Nä det var orättvist, hon var bättre än så. Skäms på er.

 

Eva & Tobias - Kvinnligt eller inte, nu får vi se om hon kan dansa ? Hon ser ju helt förtvivlad o elak ut. Hon ser ut som den där stränga skolfröken från förr.. Nä det var inte alls bra.. Nu när dansen tog slut så blev hon mer kvinnlig o fick en gladare o bättre hållning.

Hon får en 3;a av mig.

Poäng; 3-5-4

 

Elisa & Yvo - Klänningen hade en härlig färg, champagnefärg ?. Det märks att hon har musik i "blodet" .. Hon dansar bra.. Lite tråkigt kanske ?

Hon får en 6;a av mig.

Poäng; 6-7-6

 

Undra vem som får lämna ikväll ? Vem tror ni ? Jag tror att det står mellan Isabell & Johan. Men Pia får gärna åka ut nu ;)

 

 

Fan jag trodde aldrig att det skulle ta slut............

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards