Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 30 mars 2016

Av Anneli Gustavsson - 30 mars 2016 20:15


Det har varit pirriga månad/er, veckor o dagar.. Som jag har planerat o längtat. Jag har inte gjort annat än tänkt på detta. Det har även känts lite vemodigt för man vill ju inte skiljas. Ja inatt blir det en stor separation, mer kan jag inte säga. MEN det känns bra =)

Snart kära vänner får ni veta vad det är som händer..


 

Jag tog detta fotot innan när vi var ute, det kändes som regnet hängde i luften men det blev inget. Jag såg flera på fb som hade lagt ut så fina regnbågar som dom hade sett igår, vilka färger.

 

Idag har legat pga värken, det blev väl så efter putsandet av min lampa o takkrona, det är hemskt att behöva jobba med armarna ovanför axlarna men det går ju.

 

Jag gick in till min granne o pratade bort en stund, han har äntligen kommit hem från sjukhuset så nu vet jag var jag har honom =) Nä då, huvudsaken är att han är piggare.

 

När vi gick sista kisserundan så gick vi som vanligt in till Rohde o jag skulle fixa till hennes dator det strulade med länken till startsidan så jag gjorde om den till google istället så nu ska det funka. Sen skulle jag avinstallera hennes virusskydd men det gick inte så jag får ta det nästa gång jag går till henne. Jag laddade ner ett nytt. Hon har betalat på ett i många år som hon inte har använt så det var ju tråkiga pengar, men nu har jag sagt upp det åt henne.


 

Man får ju minnen från fb o detta kom upp idag, jag började skratta.. Liam var så glad att Linus ville vara hans bästa kompis så han ville att Linus skulle göra ett halsband till honom.

Gud vad jag älskar mina små barn. Ja små o små, dom ska fylla 4 & 8 i år, det är inte klokt.

 

Jag har inte kunnat ge påskäggen till dom än för Jack har inte blivit frisk, men dom går ingenstans o dom är plomberade tack o lov , annars hade jag fått köpa nya till dom =)

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards