Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 3 november 2015

Lisa Holms Rättegång !

Av Anneli Gustavsson - 3 november 2015 19:19





Jag har följt Lisas rättegång lite o jag tycker att det är fruktansvärt. Jag tänker på Lisas föräldrar

som måste stå ut med detta spektakel.. Ja det är ett rent jävla spektakel, Sveriges lagar borde ses

över helt o hållet. Det ska daltas o fjantas med kriminella hela tiden. 


Är dom rädda för dom kriminella ?


35 åringen som har mördat Lisa kommer inte att bli rättvist dömd för det kommer att daltas

även med honom. Dom sa innan att dom inte har tillräckligt med bevis för en fällande dom. Det är skitsnack, dom

har ju hur mycket som helst.


35 åringens fru ska oxo bli fälld för att hon skyddar honom. Hon ljuger o ändrar sig , o det är inte ok. Men ändå kan inte rätten göra nåt åt det. 


Det ska bli livstid för mördaren o han ska inte kunna överklaga. 





 

 
 
Ms. W

Ms. W

4 november 2015 11:06

Ja, visst är det fruktansvärt. Det står ibland att dna kan ha blandats ihop, men det är ändå så MYCKET som pekar åt ett visst håll. Hustrun blir inte trovärdig när hon helt plötsligt vill ge maken alibi... Läst någonstans att hon är beroende av sin make för försörjningen och ett livstidsstraff "passar inte in" då!!!/ Hoppas att det löser sig snart, lider med Lisas familj som måste plågas något oerhört./ Skumt också att 35-åringen gråter över en kattunge och när hans egen dotter kommer på tal men inte tycks reagera alls när det talas om vilka skador Lisa har fått!

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

4 november 2015 17:07

Nä men det står ju inte rätt till i huvet på honom. O hon lever på sin man, så om han skulle få livstid så har hon ingen inkomst, därför måste hon ha ändrat sig..
Det ska fjantas hela tiden, det är skrämmande att dom inte kan agera utan måste vänta några tills domen kommer.

 
Ingen bild

Ms. W

4 november 2015 20:11

Jo, visst är det något galet i huvudet på honom. Och det är ju så "genomskinligt" när hustrun plötsligt ändrar sig och vill ge honom alibi... Allt är verkligen mer än sjukt.

Anneli Gustavsson

4 november 2015 21:34

Jo klart att hon ändrar sig när det är honom hon lever på. Hur ska hon klara sig när han sitter inne på livstid ? Nä det luktar skunk.

 
cicci

cicci

6 november 2015 09:10

Det är sjukt!!!! Jag tycker hela vårat rättväsen är helt fel, man man kan få längre straff för tex inbrott än för våltäckt , mord mm o att de kriminella ska ha det bättre än våra pensionärer . Man borde byta plats på de så de gamla får gratis husrum , mat , vård mm o att våra kriminella får känna av staff än att komma till va de kallar det semesterhotellet . sjukt!!! han borde dömmas o hans fru med o de borde få sitta sitt straff där de kommer ifrån o ha förbud att komma tillbaka in i sverige!
kram C

http://www.mitt-dubbelliv.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

6 november 2015 23:40

Ja man borde byta plats med dom så att dom fick allt gratis. Det är för jävligt som det är idag, något måste göras.
Kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards