Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 november 2015

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2015 21:42



Det var några år sen jag skapade detta på UNICEF. Sätt in pengar till dom behövande. Klicka

 

HÄR så kommer du till min sida där du kan skänka en slant. Ni får gärna dela min länk vidare. 


Du kan även skicka ett sms till KÄMPA 1976 till 72 900 så skänker Ni 50 kr.


Unicef är ständigt i behov av pengar så vi kan försöka hjälpa dom. Du kan även skänka en liten julklapp oxo.

Av Anneli Gustavsson - 7 november 2015 18:42



När jag skulle ta mina mediciner innan, gabapentin som jag tar mot mina diskbråck så hittade jag inga i skåpet. När jag löser ut dom så får jag några askar o nu var det dags att plocka fram ännu en då jag bara hade en tabl kvar.

Jag letar o letar men hittar inga. Plockar ut det mesta som finns i mina apotekskassar men det är tomt. Finns inte ett endaste paket, så nu står jag med en ynka tablett till på måndag. 

Ringer till sonen o frågar om han har några som jag kan få "låna" tills jag kan lösa ut nya. Ja det är tur i oturen att han oxo äter som för sitt diskbråck. O tack o lov så hade han så jag fick låna tre kartor.

Jag vet inte vad som händer om man bara slutar med dom eftersom det är så noga att ära dom på schema tills man har kommit upp i en bra dos. 



  '


Det var bara att sätta sig i bilen  så jag passade på att gå in en stund, det är alltid mysigt att umgås med dom. Liam visade upp en jättestor ,, hmm ja vad heter det ? Gevär med gummipilar. Han har önskat sig ett sånt länge så han köpte det för sina födelsedagspengar.  Jack visade sin ipad o han visade att pappa hade plockat bort youtube för honom hahahaha.. Han sa att min pappa tog bort det för jag fick inte ha det kvar. Sen visade han mig hur vi skulle hitta det igen så han gick in på appar o där sätter han sig o letar. Han är 3 år o kan detta =)

Jag såg ju att han kunde leta reda på det så jag försökte kollra bort det med lite andra spel. Han laddade ner ett Hello Kitty som vi provade lite. Sen var det dags för mig att åka hem ..

 

Nu ska jag strax gå in till mamma o se om Bailys är inne o vill ha lite mat. Jag har inte sett honom på hela dagen. 

 

Ha en mysig kväll. Var rädda om er o varandra. Puss I Pannan ♥

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards