Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 23 november 2015

Av Anneli Gustavsson - 23 november 2015 16:34


Inatt har jag hostat i omgångar, vaknade av att det prasslade till i mitt höger öra o att det börja göra ont + att jag knappt hör nåt. Det gjorde ont i några timmar men jag kunde somna om o sov ca en timme på treon jag tog. 

Nu är det bättre i örat, det gör inte ont men jag hör inte lika bra på det.


Har tappat saker idag, medicinen glider ur mina händer så jag får leta efter dom på golvet. När jag skulle ta lite vatten från kranen så tappade jag glaset i diskhon.. När jag skulle ge Teddy mat så råkade jag tippa på hans matskål men det var inte så farligt, det var bara några bitar som åkte ut.


Jag står o väntar på att mitt kaffe ska rinna ner men inget händer............ Jag har glömt att sätta på det så det är inte så konstigt.


När jag var o handlade så höll jag på att glömma mammas mjölk, men jag hann springa o hämta den... När jag har packat färdigt så kommer jag på att jag har glömt att köpa treo så då får jag ställa mig i kö igen... Jag höll förresten på att glömma bort att köpa min patron, men fick med mig en ny hem. 


När jag kommer hem ser jag en underbar måne som jag vill fota, men bilden blir inte bra med mobilen för den kan inte zooma så bra så jag går in till mamma o hämtar mina två kameror som hon har fått låna. När jag kommer in ska jag lägga dom på laddning så hittar jag inte den ena laddaren..... Den andra kameran behöver AA-batteri så det är ingen fara. 

Letar febrilt efter min laddare överallt, men den är borta så jag tror, den måste vara inne hos mamma för annars hade hon inte kunnat ladda kameran när hon skulle ha den, så nu får hon leta inne hos sig oxo medans jag fortsätter att leta här. Jag vet inte hur mycket en laddare kostar ?


När jag ska värma på mitt kaffe så hade det bubblat över så det var bara hälften kvar i muggen o det var bara till att städa rent i micron... 


Nu sitter jag här med täppt näsa, hostar, hör dåligt på mitt hö öra o dricker det som är kvar i muggen medans jag funderar på var min laddare kan vara ?!.


Javisst ja,, jag glömde ju säga att värken inte är rolig idag ... Jag kanske får en bättre dag i morgon ? Hoppas kan jag ju göra.


Puss I Pannan ♥



Dagen är räddad =)

    Det blir inga bra bilder när man zoomar för mycket, men månen är fin ikväll.


  Det var så vackra moln innan så jag kan ju inte låta bli att fota =)



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards