Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2011

Av Anneli Gustavsson - 24 september 2011 17:20


Har varit ute med Teddy nu. Vi träffade på Rohde o Eddie så vi gick in till hembygds parken en stund. 


Jag går hela tiden på stigen men ändå lyckas jag att kliva i en HUNDSKIT !!!

Här går man o plockar upp efter sin hund,, nä då jag vill inte ha nån stjärna för de. Men jag vill att andra oxo kan plocka upp efter sina hundar.


De är så äckligt, förbannat äckligt att kliva i skithögar... MEN jag ska väl vara glad att de inte var Teddy som klev i den , de hade inte blivit roligt att få bort de.


Det är inte mer än rätt att man SKA plocka upp efter sig..


Eller vad tycker ni ?


Nä Förbannade hundägare som inte orkar böja sig ner o ta upp sin skit !!!




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 24 september 2011 13:00


Idag fyller fammoos lilla trollunge 3 år.. Jag ringde o grattade honom innan o frågade vad han önskar sig.. 

Den här gången va de snus, kaffe o en sak till som jag har glömt nu... 

Ja dessa barn.. Idag kommer farfar m familj till honom så det blir skoj. I morgon kommer jag, Teddy , syrran m familj o mormor o morfar.. Då ska han få många paket. 


Grattis lilla stoooora kille på din födelsedag. Fammoo älskar dig till månen o tillbaka.. 

Pussar o kramar i massor ♥

(klicka på bilden för att få den större)

 

Av Anneli Gustavsson - 24 september 2011 01:46


Ja just de ja, jag har ju precis glömt bort de där roliga som ska hända. Jag har sagt att de blir någon gång i okt... 


Men jag kan ju avslöja så mycket som att de blir ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,


nästa helg...... Hur roligt som helst... 


NU ska jag försöka sova lite. 


Hoppas ni blev lite mer nyfikna på de som ska hända. 


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista Den ligger under kategori blogg

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 24 september 2011 01:29


Nu kryper jag ner o kollar klart på filmen som går på ettan Livsverket med Kevin Kline. Den är faktiskt ganska bra. 

Hoppas att ni sover gott nu. Ha en bra Lördag, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan ♥


   

Av Anneli Gustavsson - 23 september 2011 22:03


Ja ni har väl hört uttrycket som hund o katt ?

Jag förstår inte varför man säger att katter o hundar sällan kan samsas ?  Visst finns de katter o hundar som inte kommer överrens men det gäller ju även vi människor oxo. Man kan inte tycka om alla. 

Jag hade Snobben först, han är 3 år äldre än Teddy.. Men så fort Teddy kom hem till lgh för första gången så jagade han ut Snobben... De va ju inte i ilska för dom har alltid samsats.. 

Ibland tror Teddy att han är den som bestämmer, men då rättar jag honom illa kvickt o talar om att de är Jag som bestämmer o ingen annan.


En sak som är lite rolig är att även bland djur förekommer avundsjuka.. Om tex Snobben ligger i mitt knä så kommer Teddy o ska ligga där oxo,, helst ensam. Gör jag något med Snobben så kommer Teddy o vill ha precis desamma .. När dom va yngre så lekte dom hela tiden. Dom sov ihop,, i min säng eller på mig i sängen.


Snobben har ju fått flytta in till mamma för att jag har allergi mot pälsdjur. Javisst är de galet att skaffa djur då. MEN jag är svag för djur som har farit illa o som behöver ett hem så jag ställer gärna upp... NÄ jag ska säga att jag ställde upp,, de är stor skillnad.

Teddy tål jag, jag blir inte dålig alls o de är jag så glad för. Däremot blev jag först jättelessen o kände att jag svek Snobben då han fick flytta in till mamma. Men det går jättebra. Han kommer o går mellan oss. 


Tog lite bilder för en stund sen. Snobben är så fin ,, han har en sån otrolig personlighet. Ja de är ingen katt lika lite som Teddy är en hund.. Båda är mina bebisar =)

NÄ ingen av dom mår dåligt av de.


    

Teddy älskar att tvätta Snobben, han har dom renaste öronen en katt kan ha.


 

Här tittar han på Teddy


 

Här blir snobben tvättad på ryggen. De ser ut som han är arg, men det är han inte. Han spinner.


 

En sån gosig tass...


 

Myser för fullt.


 

Nu somnar han strax...................................

Av Anneli Gustavsson - 23 september 2011 21:31


..... paketen.. Jag ska göra lite till för att få dom lite festligare.. Men de blev några stycken även om dom minsta bara en lite skojsiga att få (hoppas jag)




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista Den ligger under kategori blogg

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


 

Av Anneli Gustavsson - 23 september 2011 18:51


Som ni har sett innan så är inte Teddy en vanlig liten hund.. Nä han vill att jag ska gömma hans ben osv.. 


Om jag ska kasta någon godis eller nåt annat gott till honom så gör han inte som alla andra hundar o tittar upp för att se vart dom ska "fånga" godiset...

Nä han tittar istället ner i golvet för att se vart de hamnar någonstans.. 


En liten filmsnutt med tuttenutten. 



 

Av Anneli Gustavsson - 23 september 2011 17:01


Nu ska jag sätta mig o slå in lite paket, dricka kaffe o se om filmen är nåt att ha på tv4..


Jag har fått så ont i kroppen, bröstryggen o de känns som jag har ont i lungorna. Men de har jag Inte !!!


Nu ska vi se om jag kan slå in presenterna lite roligt så han får många att öppna på Söndag.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista Den ligger under kategori blogg

Bloggrank.se


 





Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards