Mitt Nya Liv

Alla inlägg under september 2011

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 21:29


Stackars barn som mår så dåligt att hon knappt kan prata .. Hon MÅSTE sjunga bara för att mamma säger så...


Nu började det lilla gudsbarnet att kräkas o Gunilla säger att det är GUD som gör så för att hon ska må bra o klara av sin audition .........


Jag börjar snart gråta........... Detta är hemskt...........



Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 21:03


Jag hann i tid...Jag missade icke en minut.... 

NU ska jag titta o njuta av Fru M  =)



Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 19:40


Som jag sa innan så hade jag fått ett mail av en kvinna tidigare på dan.. Jag kan ju säga att hon heter Carolina, o jag skrev att jag skulle ringa till henne i morgon under eftermiddagen. Hon hade hittat in på min blogg, så på den vägen är de =)

Så de får jag inte glömma... Jag måste även ringa till gyn o beställa tid, de är viktigt.


När det gäller det roliga som ska hända i oktober månad så kan jag avslöja att på torsdag senast midnatt kommer jag att skriva vilken dag det är ... Ja den "lilla" hemligheten =)

De är inte så liten för de är nåt stort egentligen. 


Snart dags för lite tv-tittnade, men först en snabbis i o ta en shower =)


Puss I Pannan  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 18:38



Jag är med o tävlar inne hos ---> Den Rockande Kocken 


Tänk vad  bra det skulle va o vinna den , då har jag nåt att lyssna på när jag går mina promenader o försöker få bort FET-vikten...

Han blogg är mycket bra, så missa inte den. 

Sen ser han ju ganska sexig ut ;o)


ps,, du måste själv ha en egen blogg/sida för att kunna tävla......

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 17:40


Många har frågat om jag inte känner mig låst när jag har hund.. Jag kan inte åka hit o dit som jag vill, utan jag måste alltid tänka på Teddy. 


Jag ska Ärligt säga att jag har Aldrig nånsin känt mig låst på något sätt, ja inte förrns nu. 


De är ju faktiskt så att jag har inte på drygt 10 år velat ge mig ut på något pga att jag har mått så dåligt som jag har gjort ... 

Jag har inte velat vistas ute bland folk ,, fast de egentligen är den typen jag är. Jag älskar att prata med andra människor, att få skratta tillsammans med andra. 

Men jag har inte klarat av att visa mig pga FET-vikten. FET-vikten har gjort så att värken har blivit jobbigare o de har ju oxo gjort att ångesten tagit över... De värsta av allt är ju självförtroendet,,,, jag har inte klarat av att se folk i ögonen för jag har inte varit "värd" de.


Vad jag vill komma fram till är att NU sen jag har klarat av att gå ner så mycket i vikt som jag har gjort - 48 kg så känner jag att jag kan ta mig an hela världen..

NÄ fy så jag överdrev nu,, men jag vill ge mig ut bland folk. Jag vill börja leva livet,, jag vill,, jag vill.......


Men när man har gjort som jag har gjort med Teddy o skämt bort honom så kan jag inte bara ge mig av o vara borta i några timmar för att sen komma hem till en glad hund. 

Nä, jag har skämt bort honom totalt så han kan inte vara ensam, utan jag måste ha hundvakt. De funkar bra när mamma är hemma o hon kan ställa upp , annars blir de jobbigt.

De här har jag ju aldrig känt av tidigare. De är ju oxo en sak som är nytt för mig som så mycket annat i mitt nya liv   nu =)


Jag har haft Teddy sen han va på dagen 8 veckor o jag har älskat honom mer o mer för varje dag som går... 

De är inte bara vad jag gör för honom utan även de han har gjort o gör för mig.

Han har funnits i mitt liv varje dag, o varje dag har varit en glädjens dag o jag är så tacksam för att jag har honom hos mig,,,,,,än.. Ja han börjar ju bli till åren, men jag önskar många friska år till med honom.


Han har tröstat mig när jag har varit lessen, han har kommit o krypit upp i famnen på mig när värken har varit som värst. Han kan läsa mig utan o innan, han är den som känner mig bäst av alla. Jag kan aldrig "betala" tillbaka allt de han gör för mig, men jag kan göra allt för att försöka i alla fall.


Ångrar jag att jag skaffade hund ?


NÄ inte en chans... Hur kan man ångra nåt som man älskar så mycket. Tänk alla goa pussar jag får både när jag är glad o när jag är lessen o behöver dom. 


NO WAY.... De jag ångrar är att jag inte var mer bestämd mot honom,, för jag kan älska honom precis lika mycket som jag gör idag. 


Så nu har jag oxo fått känna på att "känna mig lite låst"  ... 


Nya saker dyker upp hela tiden. De trodde jag inte....


Puss I Pannan  ♥




Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 16:12


Sådär ja, nu har jag "utnyttjat" min lilla Tilda till att passa Teddy medans jag åkte till Ica o "shååpade" lite. Ja de blev inte mycket, jag va mest ute efter lite frukt o skinka.... 

Om ni bara visste hur mycket rökt skinka jag köper / vecka.. Jag blir mörkrädd bara jag tänker på de .. De kostar ju inte gratis precis.. 


Sen efter Ica så åkte jag o gjorde nåt annat ,, väldigt skönt o avslappnande. 


Jag solade solarie........... De va så längesen jag gjorde de... Ja de är över 10 år sen.

För de första så har jag inte velat visa mig bland folk ,, de vet ni ju.. Sen har jag varit rädd att bli "strandad" i solsängen.. Fy vad hemskt de skulle vara o inte komma upp. Ja nu menar jag inte bara för FET-vikten utan även för min musikelvärk.... Sen har jag blivit så rädd för all förbenade cancer hit o dit. Så de är faktiskt den största anledningen till att jag Inte har solat. 


Men som sagt va,, nu va de skönt. Jag tror att jag ska göra de ett par gånger till den här veckan,, bara för att "unna" mig lite ...


Nu ska jag äta lite, sen måste jag göra iordning en stoooor bytta med sallad igen. Ja, jag kan inte vara utan min sallad,, o jag vill de inte heller. Maten smakar så mycket godare med sallad till. Bara vanlig enkel grönsallad med min egna dressing. 


De blir lite fusk-mat idag. Har ju köpt färdiga pajer så de får bli en sån MINUS pajskalet/kanten. Den är inte rolig att äta. 


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 12:18


Sitter i lugn o ro o öppnar upp min dator o alla sidor som ska öppnas upp.. Startar även min mail som jag alltid gör.. 

De är lite komiskt att man gör precis allt i samma ordning varje dag. 

Upp med 4 sidor, loggar in både här o där. Upp med mailen , kastar de som ska kastas o sparar resten o läser de som ska läsas. 

Dom som ska besvaras måste jag öppna upp min laptop för, min mail går inte att svara på den här stationära datorn.. Jag får nog köra om allt tror jag om de ska funka igen.

Nog om de.


Jag fick ett mail som gjorde mig skakig o helt till mig.

Ett mail som fick mig att ringa till mamma i Turkiet , för jag måste berätta om detta..

Jag kan inte säga nu vad det handlar om. Men jag ska ta kontakt med en kvinna ang detta. Jag måste bara samla mig först. 


Jag kan ju säga att jag kom helt av mig om de jag skulle skrivet egentligen, men de va kanske inte så viktigt =)


Lite senare idag kommer Tilda, hon ska vara hos Snobben (katten) en stund o gosa med honom. Jag kan inte de, för jag känner av de direkt. Då ska jag passa på att göra en sak, + att jag ska stanna till på ica en snabbis.

Sen blir de inte mycket mer den här dagen. 


Jo, jag måste ringa till gyn o beställa en tid. Jag har slarvat med de nu, så nu får jag allt skärpa till mig.

De va ett till ställe jag skulle ringa men de har jag glömt vart de va ? Minnet är bra men kort. 


Nä nu får ni ha en härlig dag allesammans. Va rädda om er o varandra. 


Joooo ,,, jag ska ta tag i gymmet oxo. Jag måste börja träna så de händer lite på vågen o måttbanet igen.. De är inte roligt när de stannar upp..


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 00:41


Nu äntligen är dom färdigladdade.. Hoppas nu bara att dom funkar som dom ska. 

Ja, jag vet att de är mycket av Liam, men de bara är så =)


Nu tar jag natt... O till dig M,, hoppas att du fick ner "Den" på ett eller annat sätt =)


Puss I Pannan ♥



 


 


 


 


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards