Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 22:58


Sitter o väntar på att katten ska komma in. Jag tycker inte att han ska behöva ränna ute så här sent. Förgrömmade FattaKan  =)


Har inte hämtat in min tvätt än, men de hinner jag med innan jag lägger mig. 

De är bara skräp på tv;n, inga bra filmer alls. 


Har Inte tränat idag, känner mig så lat. Men så är de. 

Satt o pillade ihop en liten bild nyss.. Den blev väl kanske som jag ville, men den kunde ju blivit bättre. 

De blir så "grusigt" när man sparar dom i gif. Jag har provat att ändra inställningar men det hjälper inte. 


Nåja, de är inget att hänga upp sig på. 


Nu kan jag inte sitta vid datorn längre, utan måste skaka om kroppastollen lite.


Puss I Pannan ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 20:12


Mmm vad gott de va med mina knäckebröd.. Jag funderar på om jag ska ta ett glas vin oxo ?

Men de är många kalorier,, är de värt de ?


Just nu är de uppehåll, inte en droppe från himlens alla portar. Egentligen skulle man passa på att gå en runda, men de är inte så lätt när jag har 1 plåt i ugnen o en till som ska in sen. 

Jag fattar de inte, men jag längtar efter mina promenader nu. De är nåt som inte stämmer =)


I morgon ska jag göra något,, ja de skriver jag om när jag har gjort de..

Här kommer en liten filmsnutt på Lilleman..


Puss I Pannan  ♥



 

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 18:40


Ja de är gott med "görka" gurka,, men i Småland blir de görrrka o de låter hemskt.. 

Jag kunde inte låta bli att dumma mig innan, man kan ju inte tro att jag är vuxen på något sätt, men så är de. Jag skrattade till lite åt mig själv så jag lyckades ju med mig i alla fall.


Jag håller fortfarande på att tvätta, ja jag ska strax hänga upp sista maskinen sen ska de bara torka o städas där ute. 


Har varit o handlat lite så jag klarar mig i helgen, de blev mest lite rökt skinka, mjölk, yoghurt o en turk. 

Lite sallad, gurka, tomat, äpple är ett måste.....Har jag inte detta i kylen känner mig naken exposed......

Ja lite till blev de ju.


Håller på att baka mitt godis (knäckebröd), jag trodde att första plåten va klar nu men jag hade satt på för låg värme.. Hur tänker jag egentligen ?

Inte alls !

Nåja, de blir ju inte förstört. De behöver bara stå inne lite längre så blir de oxo ätbart.


Mamma ska få in lite till sig o sen tänkte jag åka upp till Ica o ge Helena några bitar .. Hon har inte smakat dom än, så de får hon göra snart .. Hoppas bara att hon tycker om dom nu så som jag har tjatat om mitt knäckebröd. 


Jag tror att jag skippa cyklingen idag ,, jag har så fruktansvärt ont.. Jag tror att jag vilar lite.. Jag hade gärna gått på en promenad men då öppar sig himlen igen o då blir värken värre. 

Ah, jag får se om/vad jag gör eller inte gör.


Ha nu en mysig kväll, va rädda om er.

Här kommer en liten bild på hur roligt man kan ha i köket =))) 


Puss I Pannan  ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 14:18


Det som är visset,, vissnat eller hur man säger tycker jag kan vara så vackert. Jag har några foton som jag har lagt ut innan, men det är ett bra tag sen så dom får komma fram igen.


De är några år sen jag tog dessa, men de är nåt visst med dom. Man kan ta tillvara på allt. De finns en skönhet i de mesta, bara man letar..



Puss I Pannan  


         

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 13:36


Ja då sitter jag här vid min älskade dator igen med mitt goa kaffe o äpplet som redan ligger o gottar sig i magen...


Ont i huvet, ont i axlarna, ont i nacken o ont i ryggen. Så nu va de färdig gnällt !!!


Teddy ligger under skrivbordet vid mina fötter o sover. Han drömmer nog om något för han ligger o rycker lite.. 

Utanför är de nån slags grävmaskin som dundrar, inget avslappnande precis. Men jag älskar nästan alla ljud.. Att höra vad som händer tycker jag kan vara avslappnande... 


Ja inte för att jag är nyfiken, utan för att de som sagt va kan vara rogivande...


Nu är de visst dags att byta batteri i tangentbordet oxo för nu kommer de till extra bokstäver när jag skjriver,,,, ja de får stå så här nu bara för att jag skja visa er hur de blir,, de blir oftast när jag skriver k;na....


Men jag får radera sålänge för jag orkar inte gå ut just nu o hämta nåt nytt batteri... (lat)


Jaha vad är de hela dagen ? 

JO de är ju Fredag hela dagen lång... Kul va =)


Jag håller på att tvätta så de är snart dags att gå ut igen, har bara kört en maskjin... Hahaha ja ni ser ju hur de blir.. Får allt hämta ett nytt batteri.


Funderar på om jag ska baka mina goa godisar ( knäckebröden ) ??? Men jag är så rädd att jag ska gå upp i vikt nu när jag har gått ner pyttepyttepytte lite..

Jag tror nog att jag ska unna mig de i alla fall ?  De är inte många kalorier i dom,, tror jag ?!.


Nä nu är de tvättstugan som gäller. Ha en underbar dag/helg o va rädda om er.


Puss I Pannan  


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards