Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

En Liten Teddy / Foto-Film

Av Anneli Gustavsson - 15 juli 2011 20:12


Mmm vad gott de va med mina knäckebröd.. Jag funderar på om jag ska ta ett glas vin oxo ?

Men de är många kalorier,, är de värt de ?


Just nu är de uppehåll, inte en droppe från himlens alla portar. Egentligen skulle man passa på att gå en runda, men de är inte så lätt när jag har 1 plåt i ugnen o en till som ska in sen. 

Jag fattar de inte, men jag längtar efter mina promenader nu. De är nåt som inte stämmer =)


I morgon ska jag göra något,, ja de skriver jag om när jag har gjort de..

Här kommer en liten filmsnutt på Lilleman..


Puss I Pannan  ♥



 

 
 
mamsi

mamsi

15 juli 2011 21:13

Javisst! Att promenera blir en drog...
Minst en om dan är ett måste! :)

http://kollijox.hittepå.komkom

Anneli Gustavsson

15 juli 2011 21:16

Ja, jag tror att jag har kommit så långt oxo nu så att de har blivit ett måste. Men jag ska inte ropa hej än,, för de kan gå över snart =)
Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

 
Ingen bild

Piippis

15 juli 2011 22:11

hej Äppelgumman // Nattugglan !
Idag har jag också blivit "fammo" på papperet, fast det vill jag inte bli kallad, bara förnamnet på mig som gäller, låter yngre än 62 (sextiotvå)
Marcus o lilla Anna har fätt en tös imorse.
Jag kan inte kommentera "bloggspottare" utan ett eget konto... Gäddan har ju sagt JA efter 14 år till Pusselbiten,,, en BRA LÅNG BETÄNKETID !!!
MAN SKA VARA SÄKER hi hi hi. i vilket fall, lycka till på resan till dom via dig från mig.
// expresens piippis

Anneli Gustavsson

15 juli 2011 23:07

Men grattis så roligt.. Jooo de är klart att du ska bli kallad farmor..
Jag älskar att vara fammoo, jag älskar att höra Liam säga fammoo. De värmer hela hjärtat på mig o jag får nästan tårar i ögonen.
Kom igen nu farmor,,, de svänger ju =)

Ja, dom hade visst slagit till såg jag. De är ju roligt. O visst är de viktigt att vara säker på sin sak "karl" hahaha..

Trevlig helg kram kram ♥♥♥

 
Sandra

Sandra

15 juli 2011 22:39

Hej !

Cool blogg :D
Själv fattar jag inte typ GBS eller nu vad det var ? ;)
Berätta gärna och kika in på min blogg !

Kram !
/ Sandra

http://www.sandrahaggren.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

15 juli 2011 23:09

Tack Sandra.. Jag kommer genast över till dig för att se hur du har de..
Kram kram ♥♥♥

 
Kikkan

Kikkan

15 juli 2011 22:45

Va Du är duktig som bakar eget knäckebröd & ger Dig ut på 'promenixer' så regelbundet. Trevlig helg. Kramar Kikkan

http://kicksson.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

15 juli 2011 23:08

Nämen hej vännen. Hur mår du ?
Har ni de bra på semestern ?
Jag kikade in till dig innan idag för att se om du hade skrivit.. Jag får visst ta mig en sväng dit igen o se efter =)

Ja, de är så lätt att baka dom knäckebröden så t o m jag klarar av dom =)
Vet du,, jag älskar mina promenader nu, de är så skönt.
Ha en trevlig helg vart ni än befinner er.
Kram kram ♥♥♥

 
Helena

Helena

15 juli 2011 23:54

Härligt att du kommit till att sakna promenaderna om du inte kommer ut en dag..steg i rätt riktning:)
Underbart !
Och det är så skönt att röra på kroppen,men du får inte känna dig dålig om du inte tränar en dag för dina muskler måste få läka ibland,annars kommer du få överbelastningsskador. Så en dag eller 2 i veckan råder jag dig till vila eller promenad i lugnare tempo.

Hoppas du får en skön dag imorgon är du ska göra något speciellt:)

Kraimizar och natti natti

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 00:29

Ja visst är de, jag tänkte på de innan att nu när de är sånt här skitväder o jag inte har kunnat gå ut.. Hur ska de då bli till hösten o vintern ?
Hmm, jaja de får jag ta då..

Jag kände att kroppen behövde vila lite, ska även lägga mig nu o försöka sova lite..

Att de är ju skit oxo att vi bor så långt ifrån varandra,, tänk vad roligt vi kunde ha om vi tränade tillsammans..

Ja du,, idag ska jag ut på "något" .. De skriver jag om senare idag..

Dröm sött kram kram o hälsa familjen ♥♥♥

 
mamsi

mamsi

16 juli 2011 08:07

Ja....idag VILL jag inte promenera...Är så trött på det! Orkar bara inte...och inte blir mina ben mer samarbetsvilliga av det? Jag vill skiljas....från mr P..
Han begränsar mitt liv!!!

Men....du vännen.Vi SKA inte ge upp..
Det gör vi inte va?

Kramar om dej...<3

http://kollijox.hittepå.komkom

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 14:26

Nä mamsi,,, vi ska INTE ge upp.. Vi kämpar tillsammans du o jag de vet du..

Jag önskar så att du kunde bli av med Mr P, vi slänger honom långt bort ...

Ta de lugnt o lyssna på vad du klarar av idag. Njut av dagen så gott du kan.

Va rädd om dig,, ha en mysig lördag.

Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

 
mamsi

mamsi

16 juli 2011 18:57

Tack vännen.
Kraam!

http://kollijox.hittepå.komkom

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 22:02

Hej mamsi. Hoppas din dag har varit snäll mot dig.
Dröm söta drömmar när det blir dags.
Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards