Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 23:47


Jag vet att flera av er vet att jag Älskar den här låten o framför allt den här gruppen...........


Har varit på en av deras konserter o de va verkligen en upplevelse. De levde jag på i flera år. Ja, jag har inte slutat leva på de än.




Mama thank you for who I am
Thank you for all the things I'm not
Forgive me for the words unsaid
For the times
I forgot


Mama remember all my life
You showed me love,You sacrificed
Think of those young and early days
How I've changed
along the way


And I know you believed
And I know you had dreams
And I'm sorry it took all this time to see
That I am where I am because of your truth
I miss you, I miss you


Mama forgive the times you cried
Forgive me for not making right
All of the storms I may have caused
And I've been wrong
Dry your eyes


Mama I hope this makes you smile
I hope you're happy with my life
At peace with every choice I made
How I've changed
Along the way
And I know you believed in all of my dreams
And I owe it all to you, Mama

Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 22:24


Satt o kollade lite på Vi hade i alla fall tur med vädret när jag hör ;


Jag vill dig bara väl.


De har jag hört så många gånger o med en blick som ser rakt igenom mig..


Jag vill dig inget illa,, jag vill dig bara väl...


Dom orden ger mig rysningar.... 


Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 20:58


Vet  jag inget om. Hon va oxo med i  Sommarkväll.. Hon verkar vara en besserwisser.. 

Hon anmärkte på Fru M då hon berättade hur hon hade stoppat en stor svart man från att snatta. 

Ja, de va just "svart" som hon undrade varför Fru M hade sagt ?


Jag tyckte de va pinsamt, de märkets direkt att inte Fru M menade nåt illa utan som hon själv sa att hon ville att vi skulle kunna föreställa oss hur det såg ut.


Baaah.. Sen sjöng hon oxo,, ja Kaja o de lät Hemskt !!!


Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 20:48


Vilken är den dyraste presenten du har fått ?


Fru M - Det är ju mest från Kamran.

Vi är inte dom som köper en massa dyra saker, som ringar osv... Vi köper bilar o sånt hahaha


Hon är bara så Ärligt Härlig Skön ♥


Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 20:20


Av en slump kollade jag på tv1 nu o ser Fru M...  Jag hade ingen aning om att hon skulle vara med på tv... 

Tänk om jag hade missat detta ☺


Hon sitter o är full i skratt när hon pratar..  Hon sa innan att hon ska samla ihop en massa pengar,, o hon va väldigt noga med att tala om att hon Inte behåller nåt själv ☺


Hahahaha hon sa precis till Kamran att han får spela brick breaker om han får tråkigt... 


Fru M ska börja spela musik, sjunga,, springa o bli programledare ☺

Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 17:13


Det är ingen liten melon jag har som jag ska gotta mig med.. La den i soffan jämte Teddy , men han bara tittade på både mig o melonen som om vi inte va kloka ...



 

Av Anneli Gustavsson - 25 juni 2011 15:08




Kaffe & ett äpple som jobbar sig ner i magen .. Gott gott.

Ska slica upp mycket vattenmelon sen så jag kan njuta ikväll, med liten twist citron på ,, de är yummi de.




Den lilla melonen är redan i magen, ja mamma har fått några småttingar men jag har ätit de mesta.

Nu är det den stora kvar, o jag hoppas att den är precis lika god som den första.

Den va knallröd, krispig o söt.

Jag tror inte att den här stora melonen håller samma mått, men jag hoppas.


Det är tråkigt väder,,, ja idag igen. Grått grått, mulet o mulet igen. De är kvavt men ändå lite kyligt ca 17-18 grader.. Ja de är kyligare när de blåser lite.

Jag tror att de kan bli åska, men de skiter sig säkert de oxo... De skulle behöva få sig en urladdning...


Känner mig fortfarande lite låg, de är trist o tråkigt. Jag känner för att gå ut en runda, men jag är så rädd att det ska börja åska .. Då vet jag inte vart jag ska ta vägen,, jag hatar åska.. Ja de har blivit mycket bättre OM jag är inne, men är jag ute så  får jag nästan panik.


En vän fyller år idag.. Grattis EVA på din födelsedag. Både hon o jag känner av de här med åldrarna,, som hon skrev i ett sms inatt .

-  Jag känner att det börjar knaka i fogarna o kroppen vill inte leva som när  jag va 17...

Då skrev jag tillbaka att Du är Inte 17 år, du får se dig som ett vin där du blir bättre med åren,,, o de köpte hon ...

Ja för stunden i alla fall.


Jag hittade en bra bild till oss som är lite rädda hur de ska gå då vi blir gamla.. Kommer vi att få den hjälp vi behöver ?

Ja,, de hoppas jag i alla fall.


 

 Vi behöver nog inte vara alltför oroliga...


Ha en bra dag/kväll osv.


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards