Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 17 juni 2011

Blir Lite Ledsen

Av Anneli Gustavsson - 17 juni 2011 20:56


Jag kämpar o sliter som ett jävla djur med vikten, träninge o maten. Jag Vill verkligen gå ner ca 20 kg till o jag SKA kämpa oxo... Jag vill inte ge upp, jag SKA inte ge upp...........


Men varför måste en del människor Alltid tala om vad Jag stoppar i Min mun ?

Jag vet vad jag äter, jag vet hur mycket jag tränar o jag ta mig fan att de kostar i kalorier det Jag sätter i Mig...............


Det gör bara så ont att Jag inte kan få smaka nåt som Jag Inte brukar äta,,, bara en liten bit,, jag vet att det kostar oxo den lilla biten.. MEN låt Mig får ta den !!!


Jag blir bara så lessen o vill slippa alla kontrollanter.............


 
 
Kaisa

Kaisa

17 juni 2011 21:16

Nog tusan får vi äta allt, men är det väldigt onödigt så kan vi ju skippa något annat vid ett senare tillfälle. Man får inte vara för hård mot sig själv. Att ha gått ner 40kg som du, är ingenting som är lätt som en plätt, trots operation.Du är kanon duktigt, envis och vet vad du vill. Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 juni 2011 21:49

Tack vännen.. Nä de är verkligen inte lätt trots en operation för jag får ändå kämpa. På ett sätt är jag glad för de så jag inte "svävar" iväg o tror att jag kan äta precis allt vilket jag inte vill.
Jag kan äta precis va jag vill, Men jag väljer bort väldigt mycket nu för jag vill inte gå upp i vikt.
40 kg är väldigt bra o de är jag glad för. Stolt är jag oxo. Men ibland sårar ord o dom försvinner aldrig..
Men jag kämpar på, jag tänker inte ge upp. Jag vill behålla mitt nya liv.....
Kramkram du goa ♥♥♥

 
Gerd

Gerd

17 juni 2011 22:19

God kväller, Anneli!
Du har kämpat jätteduktigt och det är en stor konst, både att behålla vikten och sen dessutom minska.
Vi vill ju smaka livets goda, det bara är så, och då är det portionerna som vägs och räknas....
Du behöver massor med beröm och det är du värd!!!
Kvällskramen!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 juni 2011 23:42

Gokväll..
Ja de är inget man får gratis. Allt har varit risker genom en op men även som fortsatt fet.
O jag har kämpat för mina kilon, o nu får jag kämpa ännu mer. De tar emot ibland o blir jättejobbigt. Men jag ska inte ge upp.
Jag njuter för fullt, de har jag inte gjort på många många år.
Tackar o niger.. Kramkram♥♥♥

 
Helena

Helena

17 juni 2011 23:29

Skit i vad folk säger,.,,,du ska/kan äta vad du vill:) Vi kämpar som grisar att gå ner nu men vi måste ju leva...alla vi väl gotta sig ibland,alla gör det,så varför ska inte vi opererade få göra det? Klart vi ska. det vi ska träna är hur många kalorier som vi stoppar in och hur mycket vi gör av med,,du tränar som fasen varje dag nästan.då kan man väl någon gång få gotta sig. Sträng kan du vara mot dig själv,ingen annan behöver vara det till dig tyvker man...jag kan också känna ibland en press att sånt ska jag ju inte äta,men jag skiter i det..jag njuter men som sagt..jag tränar också:9 Och det gör du med !! Du är skitbra,,strunta i vad folk säger !!! kram

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 juni 2011 23:40

Jo för det mesta så bryr jag mig inte, men ibland gör de så förbannat ont. Allt sitter kvar, man glömmer inget som sårar de är bara så.
Klart att vi ska få unna oss. Det vi unnar oss får vi själva göra av med sen oxo, de kan vi inte lasta över på nån annan.. De vi stoppar i munnen måste vi se till att göra oss av med.

Nä, jag måste försöka lyssna på mig själv för jag VET att jag gör rätt.
Vi är duktiga både du o jag,, vi ska fortsätta kämpa o stötta varandra.
Träna, njut, träna o njut ..
Tack vännen. Kramkram ♥♥♥

 
Mamsi

Mamsi

18 juni 2011 08:27

Vill bara ge en JÄTTESTOOOR kraaam till min tappra goa vän!
Vet hur ord kan såra...
Att få smaka en liten godbit kan ge ny inspiration och kämpaglöd.Det betyder inte att det skulle bli en vana.
Du är värd en liten belöning emellanåt..och jag tror inte ett ögonblick att du skulle på nåt sätt äventyra det du gått igenom..
Det är du för klok för...

Önskar dej allt gott och ny kraft att kämpa vidare...Kramar om....

http://mamsi.bloggplatsen

Anneli Gustavsson

18 juni 2011 14:30

Tack mamsi, du är go du..
Nä jag har mardrömmar om att jag trillar dit igen o de ska jag inte.
Jag ska fortsätta att kämpa, jag önskar bara att andra ville låta bli att inspektera jämt o ständigt..
Jag sitter just nu o funderar på vad jag kan göra idag mer än att cykla ? Men det är så tråkigt att träna själv o till gymmet vågar jag inte gå,,,,,än... Fast de är Nu jag behöver de..
Jag ska kämpa på, jag har ju er o många andra som peppar mig..
Va rädd om dig o ha en bra dag.
Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 8 maj 12:30

  Den 4e april kl; 12;30 prejade en buss upp mig på en trottoar. Det var 2 bilar efter bussen o jag såg hur bilen precis efter bussen tog sig för huvudet o undrade hur det skulle sluta ? Han tryckte upp mig på trottoaren o det var uppskottat snö ...

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 7 maj 20:15

  Natten till 6e april blev jag så sjuk. Jag vaknade vid 4-5 tiden av att jag frös så jag skakade, jag trodde att jag hade mitt fönster öppet i sovrummet men det hade jag inte. Jag hade ju precis haft lillknas hos mig o vi hade varit inne i stan o ...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 3 maj 19:45


      "Hustrun tittade sig själv i spegeln och frågade sin man:   Älskar du mig fortfarande.? Mannen svarade: Jodå!     Men är inte min kropp densamma som när vi först träffades? Nej, det märkte jag inte, mannen svarade. Hon la...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 18:00

    En präst, en lärare, en hockeyspelare, en student och den nuvarande statsministern Ulf Kristersson befann sig i ett flygplan som höll på att störta och det fanns bara fyra fallskärmar för dem att dela på.   Läraren slet snabbt åt sig...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 15:15

  Hur ända in i helsike tänker dom ?    Det är inte polisen som godkänner detta för man har yttrandefrihet så det behövs en lag som gör att detta inte får hända.    Men att inte dom kan gå in ändå o säga NEJ när det är som det är i världe...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards