Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 augusti 2023

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2023 18:45


Ja, Anders åtalas misstänkt för ringa stöld.

 

Hmmm,, hur tänker man där ? Han är en offentlig person, alla vet vem han är i Sverige. Han tjänar bra så han behöver inte stjäla. 

 

Han skyller på att den man blippar varorna med var trasig, men det borde han sett. Jag tror t.o.m att det piper till när man scannar en vara ? Jag har bara gjort det några gånger,, ja scannat alltså. 

 

Var det verkligen värt att stjäla några köttbitar ? Dom har visst haft ögonen på honom sen tidigare så detta kan inte ha varit första gången han snattade. Pinsamt, undra vad hans fru säger Om han är gift vill säga ?

 

Det är nog många som inte scannar allt när dom handlar. Jag har fått visa mitt 2 gånger. Första gången när jag skulle scanna frågade jag en som jobbade där hur jag skulle göra när jag tog flera av en sak. Hon sa att det räcker att scanna en, tex 4 ggr så det gjorde jag, flera gånger med andra varor.

 

Men när hon skulle kolla min scanner så stämde det inte o jag blev så rädd. Jag förklarade att jag frågade hur jag skulle göra, jag frågade först hur jag skulle ta bort en vara det var då hon sa det. 

Men jag klarade mig o fick gå,, jag fick packa om allt o jag som hade packat ner det så bra.

 

Jaja, vi får se hur det går för Anders...

 

 

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2023 12:15


Vart är Sverige på väg ? Hur kommer det sluta ?

 

Varför godkänner dom koranbränning ? Det är inte  yttrandefrihet utan hets mot folkgrupp. 

 

Andra länder använder Sverige som ett skräckexemplar för hur man absolut inte ska bete sig. Det gäller inte bara Sverige som land utan även vi medborgare. Sverige sänder ut hatiska budskap !

 

Vad kan hända om o när vi åker utomlands ? Var är vi Svenskar välkomna ? 

 

Vad är det för fel på folk egentligen ? 

 

Bibeln, flaggor samt koranen ska vara "helig", ja jag hittar inget bättre ord. När man ska hänga upp en flagga ska man se till så att inte flaggan hamnar på marken för det är att skända. Vad är då inte att bränna koranen ? 

 

Det finns mycket jag kan tycka till om men detta är absolut inte ok.

 

Politikerna borde genast ändra lagarna för det går inte gå till på detta sättet. Det kommer att sluta illa för oss bara för att vi har såna jädrans clowner som politiker. Slå näven i bordet o skärp till er. 

 

Det är en eller några som ställer till det men hela Sverige är på allas läppar nu.

 

Han Paludan, vågade väl inte bränna den i Danmark för han var rädd för vad dom skulle göra med honom ? Jag kan ha fel men jag har för mig att jag har hört nåt om det. 

 

På så här sätt kommer det människor till Svergie för att begå brott. 

 

Ulf  Kristersson är ett mähä !!!


Vi är alla olika, vi har alla våran egna tro. Låt oss ha det. 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards