Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 19 januari 2021

Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2021 21:11


Ja det var inte lätt att gå på trottoarerna i dag, det var så moddigt o halt även att jag har mina broddar. Man glider undan med fötterna o jag höll på att dratta på ändan ett par gånger..

 

     

 

Jag hade tänkt gå runt Änganäs 2 ggr men nej det funkade inte. Det var alldeles för jobbigt, det ville jag inte lägga min energi på.

 

Jag ville se hur det kändes att gå bakom sjöarna o det var perfekt,,, varför gick jag inte där från första början ? 

 

 

Det var ingen sol i dag heller så det kändes som att himlen gick ihop med marken.. 

 

 

Det här nybyggda huset är fint, men annars tycker jag att dom har trängt ihop sig.

 

 

Jag tycker att dom bygger alldeles för nära varandra o jag tycker inte att dom ska bygga alls på den här vägen o förstöra den. Det är så rofyllt att kunna gå här utan en massa människor o bilar/avgaser... Jag älskar att gå här o njuta, tänka, lyssna på musik o bara vara.

 

 

Häromdagen kom Noel o tutade på mig o idag kom han igen, men den här gången stannade han o pratade en stund. Det var så roligt för det var längesen jag pratade med honom. Han var en av dom första cykel-killarna som var på Åsaplanen. Det är så roligt att dom kan stanna till o prata med en gammal tant, det värmer mitt hjärta. Roligt att se hur han växer till sig o har skaffat tjej.. 

 

 

Jag gick ju först runt Änganäs, men sen vek jag av o gick bakom sjöarna. Gick ända upp till sista uppförsbacken innan man svänger av mot Martins Gården o vände o gick tillbaka. Jag gick till den här trä-högen, nästan ända framme där husen börjar. Jag vände o gick tillbaka samma väg igen,, hela vägen till sista uppförsbacken o sen hem. Jag trodde att det skulle bli lite längre men det gick jättebra. Jag gick ju inget igår så därför ville jag ta igen lite, men det blev inte så mycket som jag trodde men jag är så nöjd ändå för jag hade ett bra tempo trots väglag... 

 

 

Ja det blev drygt milen idag o 16.120 steg.. Hade ingen mat klar tills i dag så jag slängde ihop nåt men det blev inte gott så det blir det inte nåt mer gång. Jag fjäskade lite för mamma så hon ska laga mat i morgon då slipper jag det.

Tog en varm o go dusch när jag kom hem o nu ska jag snart lägga mig. Jag ringde ner till Dalia innan så jag ska dit o klippa mig i morgon vid 10-tiden, jag tycker inte om att klippa mig, det tar sån lång tid innan jag vänjer mig.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Av Anneli Gustavsson - 19 januari 2021 16:17

  

   

 

Wikibok,, vad är det för nåt ?? Jo det är så man kan hyra container eller köpa..

 

Varför ska man göra det ? Nä det behöver man inte men det är så bra att ha när man ska flytta. Tänk vilket stort utrymme man har där man kan ställa in alla saker som man ska flytta till det nya huset som man har köpt.

 

Eller så kanske man kommer från ett stort hus o ska flytta till något mindre o inte vet var man ska göra av sina möbler ?? Jag kanske inte vill sälja dom utan ha dom ifall jag får för mig att köpa ett hus igen. Man vet aldrig hur det blir i framtiden.

 

Som jag när jag väntar på den stora vinsten så jag kan flytta till Spanien där jag kan ta med mig min lilla familj. Då kan den vara bra att ha att stuva in allt vi äger o har o bara säga Hejdå till kalla Sverige.. Ja, jag har väntat i många år på den stora vinsten så den borde komma snart,, hoppet är ju det sista som överger oss =)

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards