Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 januari 2021

Av Anneli Gustavsson - 18 januari 2021 21:19


Idag fick jag medicinsk fotvård o det var skönt, hon hade inte så mycket att jobba med sas för just nu ser dom rätt bra ut o det är jag så glad för. Men jag får 2 besök varje halvår så det ska jag utnyttja, jag ska avvakta o se hur mina fötter blir när jag har fått sluta med medicinen nu i februari, jag får äta till den sista februari så jag hoppas att det ska hålla sig så jag slipper den nåt mer.

 

Sen gick jag till apoteket innan jag åkte o handlade på Ica Maxi,, jag passade på när jag ändå var inne i stan för dom är billigare i nästan allt jag ville ha MEN dom har inte min saft o det skiljer 8 kr/flaska på Ica Maxi o Ica här hemma, det är för jävligt. Jag köper alltid Icas egna Citron/lime men nu tog jag en päron istället men jag vet inte om den är god ?

 

När jag kommer hem o har packat upp så kommer mamma in med mat till mig som hon har lagat,, det var kycklingfilé i sås med rotfruktsgratäng, det var så gott men jag hade så svårt att äta idag oxo.. Det tog 2 timmar att äta upp det men jag har såna dagar så det vet jag ju.

 

Det blev tyvärr ingen promenad idag för jag orkade inte när jag kom hem, men jag var så sugen på att gå ut men jag hade nog inte kommit så långt så jag tog det lugnt i dag. Men jag hoppas att jag kan gå i morgon. När jag körde hem så var det så halt o moddigt på vissa ställen så jag hoppas att vägarna är fina i morgon.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

BE SAFE STAY SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards