Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 januari 2021

Av Anneli Gustavsson - 3 januari 2021 17:00


När jag vaknade tidigt i morse så hade det kommit ganska mycket snö så jag trodde inte att jag skulle kunna ta nån promenad idag. Men efter några timmar var det borta o jag kunde gå ut. 

 

 

 

Stannade till o tog en liten gottis =)

 

 

 

Jag tog först en runda med Rohde men hon orkade inte så långt idag,, men hon traskade på ändå. 

 

Jag fortsatte sedan runt sjöarna o hem så det blev milen i dag oxo.

 

             

Det var ett ganska konstigt väder, allt var först hela blått o den kom det lite andra färger..

 

 

 


Ja, jag slog mitt egna rekord idag .. Det kändes så bra trots att jag har värk när jag går. Ibland känns det som jag går på händerna för värken i armarna o axlarna är inte alltför roliga. Sen när jag kommer hem blir jag så stel,, men det är bara för att jag har gått upprätt så länge så det är svårt att böja sig.. Men efter en varm o go dusch känns det mjukare igen.

 

Att jag går så mycket som jag gör nu är bara för att jag måste sluta med min medicin som jag äter för mitt eksem som jag har under fötterna o i händerna. Nu är fötterna,, jag säger bara peppar peppar för jag vågar inte säga nåt mer ,, så därför passar jag på att gå. Sen när jag har slutat med medicinen så kommer jag kanske inte kunna gå på väldigt länge för så har det varit innan. Jag är så ledsen att jag måste hålla upp med medicinen, ja jag får helt enkelt se hur det går då.. Nu är nu o då är då så det är bara att hålla tummarna att jag inte får tillbaka det.

 

Idag gick jag 10.36 km & 15.958 steg.

 

Önskar en fin kväll .. Var rädda om er o varandra.

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Den här veckan gick jag 52.85 km & 86.703 steg.  I tisdags blev det inga promenader men det blev ändå 2.287 steg som jag inte har räknat in här.

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards