Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2020

Vet Inte Vad Som Gick Fel ?

Av Anneli Gustavsson - 22 augusti 2020 21:14


Det är knappt så jag vet vad det har varit för väder idag ? Har det regnat nåt ? Har ingen aning.. Men det har inte varit nåt solväder i alla fall.. 

 

Idag har jag haft tvättstugan,, så nu har jag rena lakan,, det ska bli så skönt att krypa ner i dom o känna den rena doften.. 

 

Samtidigt så har jag gjort nåt annat,,, men det gick inte som det skulle trots att jag gjorde exakt som det var sagt... 

 

Vet inte vad som gick fel ??  Ja mer om det i morgon, orkar inte skriva mer nu.. Har fortfarande strul med bloggen när någon vill läsa den så kommer dom inte in.. Har som sagt va skrivit till admin men får inget svar. Jaja,,, vad göra ??

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Glöm inte bort att hålla avståndet, tvätta o sprita händerna..

 

BE SAFE ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 

#besafe #admin #blogg #bloggstrul

 
 
Ms. W

Ms. W

22 augusti 2020 23:16

Jag gjorde allt bort mig lite senare på eftermiddagen. Jag gick ut, hade tänkt gå ett varv runt en liten sjö. Brukar bli runt 6 km. sammanlagt för ett varv hemifrån och tillbaka. Men jag kommer bara iväg på drygt 1 1/2 km. då det började regna. Var inte kallt, men gick och lyssnade på en ljudbok i mobilen också./ Hade en kortärmad jumper.

Är numera mer eller mindre "allergisk" mot orden "håll avstånd". Ska jag ensam bry mig?/

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

23 augusti 2020 11:01

Ja så kan det bli,, man kanske inte märker vad som händer när man går o lyssnar så.

Det är ju självklart att du som ensam har ett ansvar att hålla avstånd.. Det spelar ingen roll om du har familj eller om du är ensam. Inne har det ingen som helst betydelse men går du ut så är det Ditt ansvar att hålla avstånd precis som för oss alla andra. Går du o handlar så är det ditt ansvar att se till så att du håller avståndet, det kan ingen annan göra åt dig. Sen finns det många som inte gör det o dom säger jag till. Jag vill Inte bli smittad.. Så håll du avståndet vare sig du är allergisk mot dom orden eller inte.

 
Ingen bild

Ms. W

23 augusti 2020 11:18

Tror att det blev ett missförstånd. Menar ju att ANDRA är dåliga på att hålla avstånd.....

Anneli Gustavsson

23 augusti 2020 14:00

Ok ,, ja det blev ett missförstånd där, ber om ursäkt.. Trodde att inte du skulle hålla avståndet bara för att du var ensam =)

Vet du om att hela din blogg är lösenordsskyddad nu så ingen kommer in.

 
Ingen bild

Ms. W

23 augusti 2020 14:17

Ursäkten godtas. Jag kan i och för sig hålla med om att jag uttryckte mig lite luddigt.../

Testade med att lösenordsskydda bloggen för att se om problemet försvann då, men tror inte det.....

Anneli Gustavsson

23 augusti 2020 15:37

Det är svårt med text ibland man vet inte hur det sägs..

Blev det bättre då `? Nu är det ingen som kan läsa den för du måste dela ut ditt lösen.

 
Ingen bild

gunsanstankevurpor.blogg.se

23 augusti 2020 16:11

Jag har oxå såna dagar, antar att det märks av mer nu i dessa eländiga virustider :-/
Alla dagar är den andra lik, iaf för oss som är i riskgrupp o håller oss fr folk.
Ha en forts bra sön <3

Anneli Gustavsson

23 augusti 2020 17:53

Ja det är lite tråkigare nu när det är corona.. Får hoppas att det blir bra snart.

Ha en fin kväll vännen kramar ♥

 
Ingen bild

Ms. W

23 augusti 2020 19:25

Nä, det blev tyvärr inte bättre.

Anneli Gustavsson

23 augusti 2020 20:28

Ok, men testa o gör en ny blogg o se om det blir samma där.

 
Ingen bild

Ms. W

25 augusti 2020 15:27

Har nu testat att skapa en ny blogg. Samma resultat tyvärr.

Anneli Gustavsson

25 augusti 2020 16:05

Vad är det som är detsamma ?
Kan du ta en print o lägga ut så jag får se .

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards