Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 24 juni 2020

Jag Behöver Inte Göra Detta !!

Av Anneli Gustavsson - 24 juni 2020 21:13


Körde förbi den här ladan när jag åkte in till stan, jag tycker den är fin o har fotat den innan.

 


   


Jag åkte först till Woodys för att hämta ut spadar dom cykelkillarna skulle få från kommunen . Det är så roligt att dom ställer upp så.. Dom har fått lite jord oxo så nu var det bara spadarna som fattades.. Det är jättefina spadar o dom borde tåla rätt mycket grävande.. Det är så roligt att känna att jag gör nåt för någon annan, att killarna blir glada när dom får sin jord o nu dessa spadar. Det är roligt att känna sig behövd. Nej, jag behöver inte göra detta men jag vill..

 

Sen åkte jag vidare till Rusta för att köpa lite jordgubbar,, sen vidare till City Gross för dom är billigare på kvarg o keso, det var knappt något folk där o dom som var där höll verkligen avståndet.

 

Vidare till Ryhov,, till röntgen för att hämta ut lite som jag ska dricka när jag ska till ct-buk den 13;e juli...  När jag kommer ut så kommer jag på att jag glömde betala parkeringen hahaha,, ja jag har ju appen men det glömde jag helt bort.. Ja, jag får se om jag får böter, det satt ingen på rutan i alla fall.

 

Sen vidare hem till Ica, där köpte jag saft o ett kort som jag skickade till barnen, det kanska gör dom lite glada att få lite post.. 

 

Satt ute i solen lite, det var så skönt, svettigt ja, men skönt.. Efter en dusch åt jag mat, Rohde ringde så vi pratade en bra stund .. Efter det så ringer min kusin Jessica så vi pratade lite, hon mådde bra o vi ska  höras snart igen.

 

Nu sitter jag i sängen o skriver,, ska titta på Netflix o sen försöka sova. Jag har sån hemsk värk i mina axlar, kramper,, särskilt i den vänstra o sen känns det som mina diskbråck bråkar lite oxo..Ja alltid är det nåt.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. 

 

Puss I Pannan ♥

 

 


 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

25 juni 2020 07:30

Trodde att värmen skulle göra dig kryare och att din värk skulle bli bättre i sol och värme. Jag bor ju vid vattnet och kan bada och svalka mig så ofta jag vill och det är härligt varmt i vattnet. Jag älskar värme och i mitt tjocka timmerhus håller jag värmen borta under nätterna

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

25 juni 2020 22:10

Ja den blir ju mjukare på ett sätt men den försvinner inte.. Den är där hela tiden ,, dygnet runt..
Jag är nog inne i ett skov igen.. Dom kommer o går tyvärr.

Jag älskar oxo värmen, älskar att sitta ute på min altan men det blir varmt där. Idag hade jag 50* i solen så jag får gå in o svalka mig lite.. Vi har en fin sjö här men jag vill inte visa mig där..

 
wiolettan

wiolettan

25 juni 2020 11:43

Som jag har försökt att komma in på din blogg, hade tröttnat och givit upp, men idag gjorde jag ett nytt försök och se, det gick som smort. Hoppas att det håller i sig, jag har saknat att inte kunnat följa dig och läsa dina fina funderingar.
Nu har jag läst tillbaka en massa, intressant.
Läste bland annat om de som inte kan eller vill respektera oss 70 plussare. Jag fyller 80 nästa år och måste verkligen hålla mig "på min kant", men det är inte så lätt. Försöker ändå att komma ut någon gång per dag, i alla fall.
Sköt om dig.
Varm kram!

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

25 juni 2020 22:08

Hej min vän, roligt att du kom in tillslut. Jag förstår inte varför min blogg strular så ? Jag har skrivit till admin flera gånger om detta o andra saker men man får inget svar. Jag fick ett svar för ett tag sen när det inte gick att ladda upp bilder från appen men det fixade dom till utan problem.

Det är trist för det strular för många här på bloggplatsen så man tycker att dom ska kunna svara o fixa till det.

Ja det är trist att många inte bryr sig nu utan lever på som vanligt.. Det är dom jag är rädd för,, dom tror inte att dom kan bli smittade eller sjuka så dom är ute bland folk utan vidare o kanske för smittan vidare.

Nu kan man ju även bli smittad när man går o handlar, jag handlar själv så jag får hålla mitt avstånd men det är inte lätt när dom finns dom som gnider sig förbi en..

Ja du får vara rädd om dig min vän så gott det går. Många kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 8 maj 12:30

  Den 4e april kl; 12;30 prejade en buss upp mig på en trottoar. Det var 2 bilar efter bussen o jag såg hur bilen precis efter bussen tog sig för huvudet o undrade hur det skulle sluta ? Han tryckte upp mig på trottoaren o det var uppskottat snö ...

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 7 maj 20:15

  Natten till 6e april blev jag så sjuk. Jag vaknade vid 4-5 tiden av att jag frös så jag skakade, jag trodde att jag hade mitt fönster öppet i sovrummet men det hade jag inte. Jag hade ju precis haft lillknas hos mig o vi hade varit inne i stan o ...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 3 maj 19:45


      "Hustrun tittade sig själv i spegeln och frågade sin man:   Älskar du mig fortfarande.? Mannen svarade: Jodå!     Men är inte min kropp densamma som när vi först träffades? Nej, det märkte jag inte, mannen svarade. Hon la...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 18:00

    En präst, en lärare, en hockeyspelare, en student och den nuvarande statsministern Ulf Kristersson befann sig i ett flygplan som höll på att störta och det fanns bara fyra fallskärmar för dem att dela på.   Läraren slet snabbt åt sig...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 2 maj 15:15

  Hur ända in i helsike tänker dom ?    Det är inte polisen som godkänner detta för man har yttrandefrihet så det behövs en lag som gör att detta inte får hända.    Men att inte dom kan gå in ändå o säga NEJ när det är som det är i världe...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards