Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 16 april 2018

Förbannade Postnord ! Kan Dom Inte Göra Något Rätt ?

Av Anneli Gustavsson - 16 april 2018 18:45


Ja jag menar vad jag skriver, jag är så förbannat trött på dom o deras nonchalans & att inte kunna eller vilja lägga posten rätt. Ska det vara så förbannat svårt ??

 

Jag vet inte hur många gånger jag har ringt till dom genom åren om att någon får min post.. Det ska inte gå till på detta sättet !!! Dom frågar alltid samma fråga ,,, OM det verkligen är Postnord som har delat ut posten.. JA det står så på deras kuvert o det har jag sagt varenda gång.

 

Den här gången var det inget viktigt men posten var ändå öppnad när jag fick den senare igår kväll,, ja det var söndag så dom delar inte ut någon post då... Om det är nån i huset som får min post eller om det är någon "utifrån" har jag ingen aning om för det är ingen som ger sig tillkänna.. 


Dom säger att man kan ladda ner appen så kan du hålla reda på ditt paket, ja jag kommer inte riktigt ihåg vad dom säger men det är nåt liknande.


Men vem håller reda på posten när dom INTE kan leverera paketen/posten ???


Det går inte att välja det nummer som man ska utan det bryts hela tiden.. Så nu fick jag välja nåt helt annat,, nåt som jag absolut inte vill o det är att spåra min leverans. Får se vad dom säger om detta ? Jag blir säkert satt i en telefonkö ,,,, igen..

 

Nu är det "bara" 45 samtal före mig.. Toppen, får se om det bryts igen, ja innan så gick det inte fram några signaler men det gör det nu o telefonrösten "tjattrar"...

 

Oj nu är det "bara" 30 samtal före mig,, men jag har väntat ganska länge oxo.. Återgår till mitt ritprogram sålänge. 

 

Vi uppskattar att du väntar....... Jo tack, jag har väl inget val OM jag ska kunna tala om att posten har kommit fel IGEN !!!

 

Tack för att du väntar ...... 

 

Det är förnärvarande 28 samtal före dig.......... 

 

Det går väldigt sakta,, fruktansvärt sakta..

 

Det är forfarande samtal före men vi ber dig vänta så besvarar vi ditt samtal så snart vi kan.

 

Det är förnärvarande 26 samtal före dig... Mmm det går framåt..

 

Oj,, 24 samtal före mig..

 

Vi uppskattar att du väntar... Tut,, tuuut,, tuuut,,, bäh.

 

22 samtal före dig

 

Undra om dom svarar innan dom stänger kl 19 ?

 

21 samtal före dig osv......................

 

Vänta vänta vänta 

 

6 samtal före mig,, nu har jag suttit i 48 minuter i kön.........

 

Dom kan dra nåt gammalt över sig !!!

 

Nu är jag riktigt förbannad.. Jag har inte kommit fram än o nu har jag suttit över 1 timme.

 

2 samtal före mig.....

 

Andreas svarar o jag är heligt förbannad. 

Jag förklarar för honom att det inte går att välja rätt för att samtalen bryts hela tiden, efter 4;e gången gav jag upp o valde nåt helt annat.. Så jag sa att jag sätter mig inte i telefonkö igen utan att han måste hjälpa mig.

 

Han frågade vad jag ville o jag sa att någon annan får min post igen. Han ville ha mina uppgifter men jag sa att han kunde söka på mina anteckningar vilket han inte gjorde så antagligen fanns det väl inga nu heller. Han skrev ett mail till Postnords sida o sa att jag själv kan gå in där så slipper jag telefonkön, men jag sa att jag har gjort det innan o dom skyller på att dom inte har fått nåt.. Jag sa att jag ville ha en återkoppling o han sa att det får jag via mail men där protesterade jag o sa att jag inte går med på utan att dom måste ringa till mig, men han kunde inte lova det så jag sa till honom att han får helt enkelt se till så att dom gör det !!!

 

Han verkade inte ett dugg intresserad av mitt samtal o mina problem, dom bryr sig inte ett dugg på Postnord. Det är så dålig stil. 

 

Jag kommer att gå till tidningarna snart för nåt måste hända.. Jag har inte pratat med "brevbäraren" så jag får väl ta det innan så får jag se vad som händer,, eller inte händer ...

 

Jag ringde upp dom 17;00 o la på luren 18;35.................. Mao tog det allt som allt 1;35 h. 

Nån som kan gissa vilket humör jag är på ????

 

Hmm, den här gången frågade dom inte OM det var Postnords kuvert eller inte... 

 

Stackars mamma ♥ ringde på dörren när han precis hade svarat o jag var uppe i varv, jag sa att jag inte kan prata utan mer eller mindre puttade ut henne o sa att jag ringer henne sen.. 

Nu har jag i alla fall ringt upp henne så nu har jag lugnat ner mig.

 

 

#postnord #förbannad #nonchalans 

 
 
Ms. W

Ms. W

16 april 2018 19:16

Har väl inte SÅ mycket post så jag har inte behövt kontakta dem jättemycket. Företaget Postmord... Låter väldigt jobbigt detta. Varför kan det inte få vara som tidigare när det gäller just detta???

Men kan bli mer brevskrivning snart för min del.

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

22 april 2018 01:02

Jag har inte mycket post heller men det lilla jag får vill jag ju ha hem till mig o inte att det ska komma till någon annan. Dom är så nonchalanta o bryr sig inte ett dugg. Jag får se hur det går ,, annars kontaktar jag snart en tidning.

 
linda

linda

16 april 2018 23:42

förstår hur du känner .Jag har samma problem här ,får inte min post som jag ska och någon annan som får den eftersom breven är är öppnade ibland och nu skyllde de på att det är en ny som delar ut posten här.Har pratat med brevbäraren och han bad om ursäkt så nu får vi se om det funkar.

http://lindasfamiljeliv.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

21 april 2018 18:56

Så hade vi det med reklamen, jag bor längst ner i källaren så folk fattar inte att det är 3 lägenheter här oxo så vi har fått ringa så många gånger o dom har skyllt på att dom är nya ägare plus nya som delar ut det..

Postnord ska vi bara inte prata om, dom är för jäkliga med att slarva. Jag har ringt till dom så många gånger o jag har sagt att jag vill återkoppla men det är ingen som har hört av sig. Det är så dålig stil.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards