Mitt Nya Liv

Alla inlägg under augusti 2012

Av Anneli Gustavsson - 25 augusti 2012 20:27


Snickaren på våning 3 upptäckte att han glömt sågen längst ner.
Han försöker ropa till sin kollega på våning 1, men avståndet var för stort.

Han pekar på sig själv (jag),
nöp ihop benen å vred sig (behöver),
drog armarna fram och tillbaka (såg).

Kompisen på våning 1 nickade, och började onanera!

Snickaren på våning 3 blev förbannad och sprang ner för trappan.

- Va fan, är du dum? Jag ville bara ha en såg!
- Ja jag förstod det. Jag försökte bara berätta att "Jag kommer snart"
 
 

Av Anneli Gustavsson - 25 augusti 2012 18:54


Vädret är inget roligt idag. Ryggen är kass så de blir ingen promenad. Jag skulle dammsugit men de får jag allt ta i morgon. 

Mamma hjälpte mig igår att putsa fönsterna, så dom är så blanka o fina nu.. Tack lilla mamma. 


Jag har en ny mobil så nu behöver jag en liten "väska" till den när jag är ute o går för jag har inget som passar. Jag tänkte sticka en liten en tills jag kommer åt att köpa nåt. Jag vill inte hålla mobilen i handen för jag slänger o har med armarna =)


Nu börjar strax Hollywoodfruarna, jag såg inte hela avsnittet sist för trollet va här o vi myste.. 


Ha en härlig kväll. 


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2012 23:26


Nu som först börjar jag tina upp, trots att jag tog en ganska lång o varm dusch innan. De va riktigt kallt men ändå svettades jag. 


Jag måste kontakta en sjukgymnast så jag får hjälp att bygga om min kropp.. Ja de låter kanske dumt men så är de. 

Tänk er alla åren som jag har byggt upp muskler så att jag ska orka bära min fet-vikt, de har ju blivit helt felställt .. 


Nu när jag har gått ner så pass mycket så känner jag att musklerna stämmer inte alls överrens med dom rörelserna jag har idag. Jag har mindre ork idag i kroppen än jag hade innan med allt vikt.. 


Jag ska inte bli nåt muskelpaket för de klarar jag inte av med värken, men jag vill träna upp musklerna rätt för mina rörelser idag.. O de lär bli väldigt jobbigt. 


Nu är de dags att krypa ner i sängen o hoppas att JB  ger mig en rejäl dos.. 

Hoppas att ni har haft en bra dag allesammans.. Va rädda om er o varandra.


Dröm sött.


Puss I Pannan ♥


Ps,,,,,,,, glöm inte TÄVLINGEN med HASSE på SJÖKANTEN  HÄR 






Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2012 20:06


  1. Anneli Gustavsson
  2. 24 augusti 2012 - 20:04
  3. Träning - Gång
  4. 7,64 km
  5. 1:20:00
  6. 10:28 min/km
  7. 0 / 0
  8. Visa detaljerad info om rundan
  9. tid 1,20
    steg 9397
    kcal 250,75

    Kallt som bara den, får tina upp i duschen nu. De gick bättre att gå idag ,, hade inte alls lika ont i benen .

Av Anneli Gustavsson - 24 augusti 2012 17:10


Sitter här o låter maten sjunka lite. Har ätit mammas goda enchiladas,, starkt o mycket gott. 

Ska snart ut på en pw,, ska ta de lite lugnare i början så kanske jag inte får så ont i benen.. 


Jag brukar klocka tiden nere vid åsasjön o sen vid hästarna.. De tar ca 7 min ner till sjön o de går jag ganska lugnt. Sen tar de ca 20 min till hästarna. Ska kolla lite idag oxo. 


Glömde min chilipeppar när jag va nere o handlade på Ica,, men den finns kvar där med Mitt namn på ... Tack goa ni..


Nu får ni ha en mysig kväll, va rädda om er o varandra


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2012 23:13


Idag har de inte varit nån direkt rolig dag. Har haft ganska ont av min fibro..  

Om en liten stund är de fredag igen. Tiden går fort, alldeles för fort. 


   


De finns väldigt gott om harkrankar.. Dom verkar inte ha nån bra syn för dom flyger rätt in i allt inkl mig.. 


Trevlig helg, va rädda om er o varandra.


 


Tack o lov att de finns en rättvisa !!!

 

 

Av Anneli Gustavsson - 23 augusti 2012 18:44



 

 

Påminner bara om TÄVLINGEN som ni kan

 

vara med i HÄR...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards