Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Fammoo De Luktar Skit

Av Anneli Gustavsson - 2 juli 2012 23:28


Idag kom trollet till mig. Marcus skulle fixa datorn men de gjorde han inte så vi får se hur länge den håller. Marcus o Nina åkte sin väg medans jag o Liam åkte till A6 o rev hela köpcentrat... 


Vi gick direkt till Ikea o köpte varsin korv med bröd, sen blev de en mjukglass på de så magen blev mätt o go. Men jag måste säga att de va inte så gott med korv som jag har tyckt innan så de kunde egentligen kvittat.. 


Sen gick vi till BR o Liam kollade nog in allt som gick att titta på, för att inte tala om att röra.. Han blev helt fast vid alla gevär o pickadoller , svärd mm... Han va eld o lågor, vi mötte även på Marcus o Nina där, dom hade oxo varit o ätit.. Liam fick köpa ett gevär som skjuter iväg gummipilar, men han har lite svårt att ladda den så han kommer till mig efter varje skott...  När han kommer så säger han ;  Snäääääääälla fammoo kan du hjääääälpa mig att ladda den,, snäääälla.

Hans ögon tindrar så jag kan ju inte göra annat än att ladda skiten hahahaha..


Vi gick vidare till ett par andra affärer, bla till KappAhl  o där köpte jag 2 jumprar.. Lägger ut en bild på dom i morgon.. De är samma jumper fast 2 olika färger..


Sen blev de panik....... Fammoo jag måste kissa... Oj oj oj närmsta toa, tänk tänk tääääänk för 17... Vi sprang till närmsta men den va ur funktion, så vi dundrade iväg till ännu en o där va de kö.Men när vi kommer in så säger han.


Liam - Fammoo va är de som luktar ?  


Jag - Hmmm de luktar toalett ... 


Liam - Fy va de luktar äckligt


Dom som stod i kö började skratta  o de gjorde jag oxo.

När de blev Liams tur så va de riktig panik, in på toan o där skulle jag dra ner brallorna på honom när han vänder sig om o säger ;


Liam - Oh fy fammoo vad de luktar


Jag - Jaa de gör de visst.


Liam - Fy blääh fammoo de luktar skeeeeet.


Jag - Ja de gör de, de luktar inget gott hörre du.. Pinka fort nu..


Jag skrattade så jag höll på att skratta ner mig, jag kunde inte sluta skratta o Liam hade svårt att koppla av o pinka för de stank verkligen S K I T.......

De va hemskt, men de va bara att göra de han skulle o sen ut snabbt igen.


Iväg till BR igen för att se om vi hittade nåt mer till Liam. Han hittade en jätterolig sak, den lär inte vara uppskattad hemma hos mamma o pappa. Men vad gör man inte för sina små =)))


Vi tog vägen till Ica o köpte lite gottigt o sen hem o fixa lite mat. Liam va ute en stund o lekte efter maten o jag ,, ja jag vet inte vad jag gjorde =)

Jag gick mest o kollade så jag såg Liam, så han inte skenade iväg..


In lite senare, in i duschen o sen blev de kvällsmat o nu sover han gott de lilla trollet.


Nu ska jag oxo strax lägga mig för i morgon är en helt annan dag =)


Hoppas ni har haft en bra dag. 


Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥


psssssst,,,, snart avslöjar jag HEMLIS.


 
 
Kaisa

Kaisa

3 juli 2012 10:25

Tittar in med en kram från Tromsö.. Har lagt in lite bilder här i från..... Sköt om dig och kram igen....

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

7 juli 2012 14:43

Hej vännen. Kikar genast in till dig.
Ha en bra dag,, kram kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards