Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 mars 2023

Av Anneli Gustavsson - 7 mars 2023 10:00


 


I går när jag var ute med min hund så kände jag hela tiden hur nån rökte,, precis där jag gick. När jag tittade runt lite så såg jag ingen där.. Det kan hända att nån stod på nån balkong o rökte men det stank lika mycket som om nån hade gått jämte mig.

 

Sen jag slutade röka 1 oktober 2003 har jag mått dåligt av rökdoften. Jag kan känna att jag har dragit med mig andra i min omgivning i Mitt rökande även om dom själva inte har rökt. Den här stanken som blir är hemsk o jag förstår inte hur jag kunde röka i så många år. Men dom sista åren mådde jag dåligt o jag hade försökt sluta flera gånger men trillat dit igen, ja det är så lätt att göra. Men den här gången skulle jag ge mig den på att INTE börja röka igen, o det har jag hållit. Jag har inte tagit ett enda bloss sen den dagen ,, i år blir det 20 år sen jag slutade.. Ni kan ju gissa hur stolt jag är. Jag hade ingen hjälp alls utan slutade rakt av. Visst mådde jag dåligt länge o hade ett jäkla humör men det gick så jag hade tur.. 

 

Men det finns dom som inte klarar det o det är inget fel med det. I dag finns det olika hjälpmedel att ta till. Det finns tuggummi, hypnos o man kan även använda snus. Det finns nikotinfritt snus som kan ersätta ciggen.. Det finns olika smaker men jag tänkte inte just då på att jag kunde köpa ett gott snus som lite hjälp. 

 

Tänk er en Lewa cola & lime ,, eller espresso, jag älskar ju även lakrits o det finns oxo. Ja det finns många man kan välja bland.. 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards