Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 oktober 2023

Av Anneli Gustavsson - 13 oktober 2023 17:35


Många av oss är ute i dejtingvärlden på olika sidor o appar. Många träffar rätt o träffar en underbar partner för livet.. Det kan ta tid innan man hittar rätt men det kan oxo gå väldigt fort.

 

Tv 4 har sänt 1a avsnittet av Tinderbedragaren. Han finns på tinder o är ute efter att lura kvinnor på pengar. 

Första avsnittet som var i går var inte roligt att se. En tjej blev av med sitt eller sina företag, jag lyssnade inte så noga just där men många är skuldsatta. Jag tycker dels synd om dom men sen kan jag inte låta bli att tycka att dom är urbota korkade som går på sånt. VARFÖR i hela friden tar man lån åt en okänd person ?

 

Jag har oxo blivit lurad men inte för att jag har tagit lån åt nån utan för att vi köpte ett par hus för många år sen.. Banken sa att vi skulle ta ett gemensamt lån så det gjorde vi,, vi var ju bara glada att vi fick ett lån o kunde köpa huset. 

Men så fort jag hade flyttat in så märkte jag att han var o fiskade ofta, jo då han älskade att fiska o det var ju helt ok. Men,,, en kompis till mig sa en gång att hon hade sett hans bil inne i stan när han skulle varit o fiskat.. Detta hände gång på gång o jag tog reda på vad han sysslade med när han var o "fiskade"....

 

Han var hos en tjej,, hon o jag var klassmammor tillsammans o det var henne han var hos.. Så han flyttade ihop med mig samtidigt som han hade ihop det med den här apan. 

 

Jag slängde ut honom o vi sa att jag skulle bo kvar där ett tag för att sen sälja huset. Trots att han hade flyttat så hade jag hans ena dotter hos mig nån gång på helgerna o det var så mysigt, men O hörde jag inte av. Nä, han hade ju fullt upp med sitt. 

 

När jag skulle sälja huset så gick jag back o jag pratade med banken o sa att O måste betala sin del. Han hade sagt till dom att han inte bryr sig om kronofogden kommer till honom så det var bara för mig att betala ALLT. Jag ville ju inte ha kronofogden på mig bara för att han inte tog sitt ansvar, jag var helt förtvivlad. Det tog mig många år att betala av det lånet o det har satt sina spår. Att bli lurad på detta sättet är inte roligt så jag kan förstå dessa kvinnor på ett sätt men jag hade ju inte tagit nåt lån till O utan vi tog ett gemensamt lån till huset för att vi skulle leva lyckliga i alla våra dagar,, tji heller.

 

Det var inte lätt att betala av det på min sjukpension men det gick efter mycket om o men. O kom lindrigt undan o han ringde mig 10 år efter o frågade hur det var med mig som om inget hade hänt. Han bar sig så dumt åt o ville träffas men jag la på luren. Sen gick jag in på hans fb o såg att han var i en relation. Jag ångrar så att jag inte skrev till den kvinnan o sa att han hade ringt mig.

 

EN GÅNG ETT SVIN ALLTID ETT SVIN !!!!

 

Hur som helst så kommer det fler avsnitt på den här historien på tv 4. Vet inte när det är igen, men det kanske går varje torsdag för det var i går. 


Läs Här.


Hans insta.

 

 

Vill bara säga att ta inga lån åt andra, låt dom göra det själva.

Ska ni köpa nåt tillsammans så ta inte ETT GEMENSAMT LÅN. Ta varsitt lån då får var o en stå för det så att det inte blir om det blev för mig.

 

Jag hoppas att dom här kvinnorna får tillbaka sina pengar, men det får dom troligen inte. 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards