Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 februari 2022

Av Anneli Gustavsson - 15 februari 2022 16:39


22 November förra året hade jag telefonkontakt med läkaren på kirurgmottagningen i Eksjö ang mitt bråck i magen,, ett operationsbråck. Det har blivit ganska stort o jag har ont. Första gången jag var där så hade jag en jättebra läkare o han kände jag mig trygg med men jag skulle få vänta med operation pga coronan o det gjorde inget. Men så skulle jag ha en telefonkontakt med honom då i november, men då var det en annan läkare. Jag hade lite svårt att förstå honom o han var inte alls lyhörd för det jag tog upp o det jag ville prata med honom om.

 

Han påstod nu att det inte var ett bråck utan att det var sönderklippta nerver från operationen så det kommer inte gå att göra nåt åt så jag kommer att få ha den där stora grapefrukten på magen resten av livet. Ja det är ju då ingen grapefrukt men den är lika stor som en.. Han var lite dryg o nonchalant så jag fick inget förtroende för honom o kände ingen trygghet heller. Men han sa att jag skulle få en ny röntgen. Jag sa att jag ville ha den här i Jönköping så jag inte behövde åka till Eksjö så det skulle jag få.. Jag har väntat o väntat o jag har sagt till mig själv att det drar ut på tiden pga coronan som härjar. 

 

Men så i går loggade jag in på 1177 o skrev till kirurgmottagningen o frågade varför jag inte hade fått nån röntgen än. Så i dag fick jag till svar att jag hade blivit nekad... Nekad ???

Nä, skulle inte tro det, dom ljuger så det står härliga till. Varför inte bara erkänna att dom har gjort fel ???

 

Hur jag vet detta ? JO,,, i morse så ringde röntgen till mig o sa att dom har en tid 17.40 i morgon kväll om jag kan komma. Ja då självklart kan jag det. Sen frågade jag när dom fick in remissen ?? Hon svarade att den hade kommit i morse...................

 

Vem ska jag tro på ? Röntgen såklart för jag har inte sett i min journal att remissen är skickad därför tror jag,, vet jag att kirurgmottagningen ljög för mig. 

 

Så nu ska jag äntligen röntgas o då får jag se om han kanske har rätt ,, att det kanske är så att dom har klippt sönder nerver så det är därför som jag har min grapefrukt ... 

 

Jag hoppas att det är ett bråck för då går det att operera bort.

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards