Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 december 2022

Av Anneli Gustavsson - 26 december 2022 15:34


Det finns så mycket sjuka människor ute i vår värld så man blir mörkrädd. Vi har ingen aning om vem man egentligen har till granne eller vem som bor på nästa gata ?. 

 

Nu har jag bra grannar o dom är skötsamma,,, som jag vet i alla fall =)

 

Jag följer några som har dumpen.se ,, dom jagar pedofiler o dom gör ett jädrans bra jobb. Det är Patrik Sjöberg o Sara Nilsson som chattar med pedofiler. Dom utger sig för att vara barn där pedofilerna pratar snusk o skickar dickpicks till dom. Dom bestämmer träffar för att ses men när dom kommer dit då är det TACK O LOV INGA barn utan Patrik o Sara som filmar allt. Dom ställer pedofilerna mot väggen o det med rätta. Dom ska f-n hängas ut på det sätt dom gör på deras hemsida DUMPEN.SE 

 

Ni kan gå in o se deras chattloggor samt det dom har filmat. Den jag såg i dag var ute efter en mamma med hennes 9 åriga dotter som han ville gnida sig emot o mer därtill.  NIO ÅR !!!

 

Tänk om detta hade varit på riktigt. JO det är många som råkar ut på riktigt för dessa pedofiler. Dom våldför sig på barnen dom våldtar dom o gör en massa saker. 

 

Hur tror ni att dom mår efter detta ? Dom är ärrade för livet. Barn som har chattat med dom ,, träffar dom o vågar inte säga nej. Det finns även barn som skickar utmanande bilder till pedofilerna för att dom vill ha dom sen utpressas dom att träffas annars läggs bilderna ut på nätet då blir barnen rädda o går med på allt. 

 

Det är fuktansvärt. Hemskt. Det borde vara skottpengar på dom. Lås in dom på tid o evigheter.. Dom flesta som sitter inne tål inte pedofiler så när dom får sitta inne blir det inte lätt för dom,, med all rätt. 

 

Skulle jag se nåt sånt här så skulle jag reagera, gå emellan, ringa polisen ja allt vad som behövs. Hoppas att ni skulle göra detsamma. 

 

Gå gärna in på deras sida HÄR.

 

Kom ihåg att även om du är i ett förhållande ( eller inte ) o säger nej så ÄR ETT NEJ ETT NEJ O INGET ANNAT !!!

 

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2022 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards