Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2019

MAIL TILL BLOGGPORTALEN,,,IGEN !

Av Anneli Gustavsson - 28 augusti 2019 15:11


Det är hopplöst att få svar från admin på den här portalen, jag förstår inte varför dom nonchalerar en på det sättet hela tiden ??

 

OM dom nu skulle få massor med "klago mail" så kan dom ju lägga ut nåt på deras "hemsida" om att det strular med vissa saker här inne, men det gör dom inte. 

 

Vad är det som är så svårt/jobbigt att svara på mailen, lösa det som inte funkar så att det blir som det ska ?

 

Vad är meningen med att ha en admin då ?

 

I början när jag mailade dom så fick man svar direkt men sen struntade dom i det. Det är ju deras jobb att dom ska försöka fixa det som är "trasigt"...

 

Det är flera som skriver till mig o frågar hur dom ska göra o jag har ju inte svaren. Innan när statistiken inte funkade,, med flashen så kunde man fixa det via uppladdning av bilder, på det avancerade men det funkar inte längre för den knappen är inte klickbar längre o har inte varit på ett bra tag.

 

Detta skrev jag till dom den här gången ;

 

Jag vet inte hur många gånger man måste skriva till er för att få svar. 
Det har strulat på bloggarna länge nu med olika saker. 
Varför är det så svårt att svara på mailen o rätta till felen som har påpekats länge.
Jag har skickat med printar så ni ska kunna se vad som felar.
Jag får frågor till mig på min blogg där dom ber om hjälp, eller så skriver dom till min mail o så
ska det inte vara. Jag ska inte behöva sitta o försöka hjälpa dom bara för att dom inte får
svar från er.
 
  1. Det går inte att länka till fb för då får man upp felmeddelanden att bloggplatsen inte använder en säker anslutning, samt att man måste godkänna frågorna som man inte har fått.
  2. Flash har slutat att fungera, endast på bloggplatsen. Den funkar på andra sidor precis som det ska.. När detta inte funkar så kan man inte ladda upp bilder under avancerade för det går inte att klicka på den "knappen"..
  3. bild 1 ser ni hur flash inte funkar o det har alltid funkat innan.
Jag hoppas verkligen att jag får svar nu för jag har inte svaren till dom som skriver till mig !!!

 

Dessa bilder skickade jag till dom igen ;

 

 

Man ser inte längre under inställningarna sin statistik, det har man kunnat fixa innan genom att ladda upp avancerade bilder.

 

   

Koppla bloggen till fb har inte funkat på väldigt länge för att bloggplatsen inte är "säker". Det ser ni uppe vid url-adressen.

 

 


Att ladda upp flera bilder samtidigt funkar inte heller för den "knappen" går inte att klicka på, den är inte klickbar.. Så har man många bilder som man vill ladda upp får man ta dom en o en.. 

 

 

Flash funkar inte o därmed är det flera saker som inte funkar på  bloggen.. 

 

Snälla fixa till detta nu. Det ska väl inte vara så svårt för er som vet hur man gör..

Jag uppskattar att bloggare frågar mig men jag vet inte så mycket..

 

 

 


 
 
Ms. W

Ms. W

29 augusti 2019 13:40

jag håller verkligen med dig. Det är definitivt inte din uppgift att hjälpa till med detta och jag tycker att du skrivit ett mycket bra och informativt mejl till dem.

Jag skrev till dem i måndags, inget svar än...

Något skulle åtgärdas i en annan blogg för flera år sedan, men har inte gjorts än...

Det är helt obegripligt. Fick själv svar jättesnabbt i början...

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se/jimk

Anneli Gustavsson

17 september 2019 14:54

Jo men jag hjälper gärna till men det är ju inte allt jag kan fixa åt dom som frågar.. Annars är det inga problem för mig att försöka lista ut hur det ska funka..

Ja det är hopplöst, jag har skrivit till dom så många gånger nu o sist var det om youtube för man ser inte alltid det man har publicerat utan måste lägga med länken så dom kan gå därigenom.

 
Madde

Madde

30 augusti 2019 11:26

hmmmm - konstigt, för allt det där funkar hos mig ..... ibland kommer dock inte knappen för att ladda upp fler bilder med en gång utan jag måste vänta några sekunder, sedan måste man hålla ner ctrl när man ska trycka på fler än en bild... ibland har jag lite strul men det beror på min kassa internet o min gamla dator-men oftast funkar allt som det ska .....hoppas det läser sig för dig/ Madde

http://maddes-memoarer.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 september 2019 14:52

Jag trycker aldrig ner ctrl utan det går ju automatiskt när man ska ladda ner flera bilder i taget,,,, OM det funkar det är inte alltid det går att klicka på den knappen.

Lika så med musik o filmer från youtube visas inte alltid så jag lägger alltid med länken under. Det är hopplöst när det strular o att man aldrig kan få svar på dom,, eller att dom rättar till det som strular.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards