Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 29 november 2018

Jag Höll På Att Ramla Baklänges.

Av Anneli Gustavsson - 29 november 2018 01:15


Det har varit en lång dag i dag oxo.. Men jag har haft Laki o vi har myst jättemycket. Han är helt galen mellan varven till att busa. Ni ska bara se hans blick innan han hoppar på mig o överöser mig med både bus o kärlek..


 

För ett tag sen stickade jag den här lilla väskan till Rohde så hon ska ha till sin mobil. Det är ju inte alltid hon har fickor på sina kläder så därför gjorde jag den här lite snabbt till henne som hon kan ha tills hon kan köpa en riktig. Men NEJ sa hon, nu ska hon inte köpa nån för hon vill behålla den jag stickade till henne,, hahaha. Ja det får hon ju göra men den är ju inte vacker, men än så länge fyller den sin funkton.


 

Hon är rolig som tycker att den är fin,, jaja det är ju hon som vill ha den =)


 

Jag ritade ett litet hjärta, det kanske glädjer någon ♥


 

Idag hade Rohde varit o handlat så hon köpte dom här kakorna. Jag har aldrig smakat dom innan o dom var jättegoda.


Laki ligger jämte mig i Rohdes soffa.


   

Laki hjälpte Rohde att plocka in varorna som hon hade handlat.. Han dök ner med huvudet i hennes kasse men hittade inget som passade honom =)


 

Denna underbara hund, titta bara på hans fina ögon. Dom säger så mycket. Nej, han är inte ledsen men det ser ut så. Han lyssnar på mig när jag pratar med honom.


Han håller koll på området för att se så inget händer.


         

Pussgurkan ♥


Idag har jag ätit räksallad igen, att det kan vara så vansinnigt gott. Jag skulle kunna äta det alla dagar i veckan, året om. Synd att det kostar så mycket annars hade jag ätit det oftare.

Där jag handlar har dom kort som dom kryssar i så man får den 11;e gratis, det är ju bra.


Innan idag när jag var hos Rohde med Laki så mådde hon lite dåligt efter att hon hade varit ute o handlat så hon la sig på sängen o jag satte mig jämte henne i hennes gungstol o gungade lite lätt. Laki sitter jämte mig,  han tittar lite på mig o rätt som det är så flyger han  upp i mitt knä så jag höll på att gunga baklänges men det tippade inte över. Han tror att han är en liten knähund men han är rätt stor o han älskar att vara i mitt knä, han ska helst ligga på mig o krama mig. Han lägger tassarna på var sida om halsen på mig o sen lägger han huvudet mot min axel eller ansiktet.

 

Han är rätt galen lille skrutten, han är så rolig, han har en underbar personlighet, eller ska man säga hundlighet =)

 

I morgon är en  sorlig dag, en ledsam dag men det skriver jag om sen.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

 

 


 

 
 
skogsnuvan

skogsnuvan

29 november 2018 07:40

Struvor kallas dom kakorna. Mamma bakade dom alltid till jul. Man har särskilda metallmått som man först doppar i smet och sedan i kokande kokosfett och sedan i socker. Jag har grejorna kvar men har inte bakat dom själv

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

Anneli Gustavsson

23 december 2018 15:28

Ja, dom är ganska goda trots att dom inte smakar så mycket.

Jag har aldrig smakat dom innan men dom gick oxo ner =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards