Mitt Nya Liv

Alla inlägg under mars 2017

Av Anneli Gustavsson - 21 mars 2017 21:01


Började med 10 minuter cykel, sen var det dom olika stationerna. Det var riktigt jobbigt idag, jobbigare än första gången. Ryggen värkte jättemycket så jag fick ta det lugnt.  1 timme o 15 minunter.

 

 

Av Anneli Gustavsson - 20 mars 2017 01:00


Jag är så glad o tacksam att jag fick 15 år med dig. Om du hade levt nu så hade du fyllt 16 år idag.. 

Jag önskar så att jag kunde få fira din födelsedag, men det är den första utan dig. Det har snart gått 1 år utan dig o det känns fortfarande jobbigt.

 

Men idag firar jag dig på din 16 årsdag. Du finns alltid i mitt hjärta o i mina tankar ♥

 

   Jag Älskar Dig   

 

  



 

Vi delade ofta på glass, det tyckte du om.


 

Detta kortet är ganska gammalt. Liam var bara en liten kille o du älskade att sova i hans säng som vi hade här hos oss.


 

Du hade din säng jämte mig, men du sov oftast i min säng rygg mot rygg.


 

Min lilla going ♥


 

Teddy o Snobben tyckte om varandra ♥


     

Jag älskade ditt söta underbett =)


 

♥ ♥ ♥


 

Teddy älskade att sitta i sitt fönster.


 

Min lilla tröttmössa ♥


   

Sötnos ♥


   

Här var han inte så gammal, han hade så mycket tjockt o fin päls o hans ögon var fina..


 

Han älskade spagetti o köttfärssås o han såg ut därefter hahaha


GRATTIS ÄLSKADE TUTTENUTTE 

 

♥ ♥ ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 18 mars 2017 22:00



Man hör hela tiden att djur misshandlas på olika sätt. Nu såg jag detta om hur man säljer djur som nyckelringar. 

 

Det är syre i vattnet o dom behöver inte äta på 3 månader, men frågan är dom dom inte kommer att dö av svält eller att dom kommer att kvävas... Dom kan även dö av chocken + att vattnet blir kallt.

 

Detta är för jävligt. Att dom inte blir stoppade o fängslade. Jag vet inte vad jag ska säga, jag hittar inga bra ord. Det är ju för fan djurplågeri !!!!

 

SKÄRPNING !!!




Av Anneli Gustavsson - 17 mars 2017 15:23



Styrketräning - Sjukgymnastträning
 

Började med cykel på 10 min sen körde jag 8 stationer.
Mina muskler är riktigt svaga så det kommer att ta lång tid att komma igång ordentligt. Det var fruktansvärt jobbigt.

 

Har två tider nästa vecka så det blir till att kämpa.

 

 

Av Anneli Gustavsson - 14 mars 2017 11:09


Gula tänder är ett vanligt problem, särskilt om du dricker rödvin, kaffe & röker.
Många vill inte visa sina tänder för att dom blir generade..

 

Detta kanske är något för dig ?

 


Du använder detta som vanlig tandkräm. Borsta i ca 2 minuter.
Du kan märka skillnad redan efter första behandlingen.


 


Du tar lika många delar kokosolja som bikarbonat, blanda tills du har fått en smet. Du förvarar det i kylskåpet..

 

 

Av Anneli Gustavsson - 11 mars 2017 19:22



 

Idag är det 11 månader sen du fick somna in. Jag förstår inte vart tiden har tagit vägen ? 

Det känns nästan som du aldrig har varit hos mig =(  

 

Jag tänker på dig hela tiden, jag vill inte glämma dig o det jag är mest ledsen över är att jag aldrig mer kan ta nya kort på dig, det är hemskt.

 

Jag vill ha dig hos mig, jag behöver dig, jag vill känna mig hel igen. Det är så fruktansvärt ensamt utan dig.

 

Jag vet att du har det bra nu, du är inte sjuk längre. Du är fri att göra precis det du vill o det är jag glad för. Jag vet att du finns med mig, jag känner av dig ibland o det gör mig lugnare.


 


Jag Älskar Dig ♥



Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2017 22:21



Han högg henne i huvudet med en yxa – medan barnen såg på. Nu är Khadar Musa Abdi det nya namnet på listan över Europas mest efterlysta. 


Den svenska polisen har lagt ett nytt namn på den internationella listan över de misstänkta brottslingar med koppling till Sverige som är mest eftersökta i Europa. Listan finns på den relativt nya hemsidan "Europe's most wanted", som den europeiska polisbyrån Europol skapat i samarbete med varje EU-lands polismyndighet.

Det nya namnet är 38-årige Khadar Musa Abdi.

 

Sedan 2013 bodde han med sin familj, som alla är asylsökande, i Sverige. Men en kväll i juni i somras hände något fruktansvärt i familjens bostad på en ort i Alvesta kommun i Kronobergs län. Khadar Musa Abdi ska då ha gått till brutal attack och högg flera gånger mot sin frus huvud och kropp med en yxa.

Enligt frun överföll han henne helt utan orsak – när hon hade gått och lagt sig för av sova i sängen.

 

Tack vare att barnen vaknade så klarade hon sig...

 

För att läsa allt klicka på bilden så kommer du till den sidan. 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards