Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 24 december 2016

Av Anneli Gustavsson - 24 december 2016 22:16



Jag har haft en fantastisk dag.. Jag packade ner julklapparna ställde dom vid dörren. Plockade med mig det jag skulle ha o åkte upp till syrran för att lämna o hämta klappar. Krama om dom o sen åka till min lilla familj.

 

När jag kommer dit så kånkar jag in alla kassar med klappar o när sista kassen är inne så frågar svärdottern mig om jag har med mig rödbetssalladen o julmusten ??? FAN,,,,, det står kvar i kylen.

 

Jaha, dom hade ingen så det var bara att åka hem o hämta.. MEN jag kom på att jag kunde stanna till vid Konsum för att köpa nytt så slapp jag åka hela vägen hem,, det tog inte alls lika lång tid.

 

Det var massor med mat så vi njöt o pratade om allt möjligt. Barnen var så duktiga. Dom var så nyfikna på alla klappar som låg under granen, men dom höll sig o var så duktiga,, inget tjat alls.
Jo dom frågade om inte tomten skulle komma snart ett tjugotal gånger =)

 

Vi satte oss o tittade på Kalle Anka.. Innan det var slut ringde det på dörren,, då var det tomten som kom lite tidigare men det hade ju inte barnen nåt emot =)
Båda barnen blev lite förlägna o Liam tittade på tomten för han har sagt att det är pappa Marcus som har varit tomte innan så sonen hade fixat en annan nu,, så dom tror båda två på tomten.

 

Liam läste upp alla klapparna o delade ut dom. Han är så duktig på att läsa o han är väldigt snabb oxo.

Dom hade stora högar men det gick fort att öppna dom =)


Alla blev nöjda med det dom fick även vi vuxna.. Det är alldeles för mycket o svärdottern sa nu att nästa år får det bli mindre klappar o jag håller med henne. 

 

När jag kom hem vid halv 7 tiden så gick jag in till mamma o släppte ut hennes katt, ställde in kassarna med klapparna o sen gick jag bort till Rohde, hon har varit ensam hela dagen så jag tyckte lite synd om henne.

 

Jag var där drygt 1 timme sen gick jag hem o öppnade klapparna som jag hade fått av mamma, så nu har jag fått mycket fint. Jag ska ta kort på det i morgon när det är lite ljusare så ska ni få se..

 

Nu ska jag ta medicin o lägga mig. Är så trött o har sån värk. Men jag kommer att somna med ett leende tack vare den här dagen.

Hoppas att ni har haft en bra julafton allesammans. Det är så många där ute som är ensamma, usch, ja så är det.

Var rädda om er o varandra.  Dröm Sött. Puss I Pannan   

 

 

Av Anneli Gustavsson - 24 december 2016 00:00


 

Ja nu har det äntligen blivit jul. Alla klappar har slagits in så nu väntar jag bara på att få åka ner till min lilla familj i morgon o fira med dom. Det ska bli så roligt. Jag hoppas att dom blir glada för sina klappar, men det blir dom säkert. Det räcker med att jag kokar min skinka på juldagen.


 

Kommer Tomten även till er ? Hur ska ni fira julen ?

 

Julen är ju en tid för värme, kärlek, familj & vänner. Men det är inte alla som har detta. Jag är så tacksam för allt jag har..



 

Det har ju blivit lite klappar under granen. Ja själv har jag bara en liten bords gran så där under ligger inga klappar, dom låg i soffan ett tag men nu har jag packar ner dom tills i morgon.

 

Har varit inne hos mamma nu o haft det trevligt, våran granne Lasse var oxo med så vi spelade bingolotto. Det blev ingen vinst för mig, men jag var nära. Mamma bjöd på en macka med köttbullar o rödbetssallad o en skinkmacka, det var så gott. Vi fick även lite ris a la malta,, mumma , sen blev det kaffe.

Vi hade köp en julblomma till Lasse o sen fick han en paket där jag hade skrivit att vi ska bjuda ut honom på restaurang ,, men det blir inte förrns i februari. Vi fick även julklappar av honom, tack så mycket. Nu är jag nöjd med kvällen, nu ska jag hoppa in i duschen o sen sova för i morgon är en ny dag. Tack mamma för ikväll   

 

Det har varit lite jobbigt att inte ha Teddy vid min sida nu. Det är många tankar som dyker upp o jag saknar honom. Det är första julen utan honom. Men det kommer att gå bra även att det gör ont.


 

Jag önskar att alla barn fick lite julklappar. Jag önskar att alla hade det så bra som jag har. Jag brukar sätta in 100 kr + att jag köper lite nötkräm , det är det minsta jag kan göra. Som ni ser satt jag o roade mig igår med att animera lite bilder..


 

  Jag önskar er alla en riktigt   GOD JUL   med mycket   Kärlek 

 

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards