Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 december 2016

Av Anneli Gustavsson - 2 december 2016 13:36


Jag hade haft en underbar dag, jag njöt verkligen även att jag inte hade gjort nåt speciellt. Jag hade pratat med mina barnbarn i telefonen o sen fixat lite.

 

Jag satte mig o slappade lite men fick för mig att jag skulle ut o springa, det var längesen jag hade gjort det så jag tog det lugnt. Det kändes så skönt ,, luften var ljummen o det var folk överallt. Några joggade, några promenerade, några lekte o några stod o pratade. Jag hejade på dom jag mötte o fick ett leende tillbaka. 

 

När jag kom från Norrahammar o innan jag kom till Åsasjön så mötte jag en riktigt snygg kille o han hejade på mig. Jag saktade ner farten lite för jag ville njuta av utsikten vid sjön. Man såg hur solen nästan hade exploderat o vattnet för det var bara en massa glitter,, det var så vackert. När jag hade stått där en stund så gick jag vidare.

 

Innan jag kom till vägen där jag skulle svänga av såg jag hur en kille stod o väntade, han såg skum ut o han började gå mot mig så jag började lite försiktigt att jogga. Han ökade takten oxo o jag försökte springa ifrån honom men han hann få tag i mig o nu ser jag i ögonvrån hur den andra snygga killen som jag hade mött innan stod bakom mig..

 

Dom båda drog in mig i den lilla skogen o jag blev svimfärdig, jag var så rädd. Jag hann tänka att jag inte förstod hur dom vågade visa vem dom var ? OM jag skulle klara mig så kunde jag ju säga det till polisen.

Dom slängde er mig på marken o börjar ta på mig, deras händer var så äckliga o jag kände mig spyfärdig. Precis när dom hade slitit av mig alla kläder o skulle göra det dom var ute efter så hör jag på långt håll hur det ringer. En konstig ringning o jag vaknar. Tack o lov att det var min mobil som ringde, jag hade ställt den på ringning ... 

 

Den känslan jag hade i drömmen när jag var i detta så kunde jag nästan känna hur dom som råkar ut för detta känner sig. Nä det kan jag väl inte men det var fruktansvärt. 

 

Ja så är det.. Nu ska jag snart åka ner till VC o plocka bort mina stygn.. Det ligger lite snö på backen o solen skiner, men den går snart ner =)

 

Ha en bra dag allesammans. Puss I Pannan ♥

 

 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards