Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 23 mars 2016

Blivit Uppvaktad Idag Med Sång / Foto.

Av Anneli Gustavsson - 23 mars 2016 20:01


Idag har det varit en riktigt bra dag trots en jädrans värk. Jag har fixat o donat lite ,, dammsugit o plockat.

Jag har haft besök idag, min morbror Krister o moster Ingrid.

Dom sjöng för fullt när jag öppnade dörren o hurrade, det var så roligt.

Det var faktiskt roligt att fylla år, o att fira den för en gångs skull. Jag har inte gjort det sen jag fyllde 30 år, det var den hemskaste födelsedagen jag har haft så därför slutade jag fira mig själv.


   

Jag fick en jättefin kaffebryggare av sonen o svärdottern i julklapp men den har bara jävlats. Den har kanske funkat 5 ggr allt som allt utan att jag har behövt slänga bort allt kaffe, ja sump som har runnit över hela bryggaren. Ni ser ju hur det ser ut, den här gången så fick jag kaffe på min tunika men det gick bort ,,, hoppas jag.

Hoppas att dom har kvar kvittot så jag kan lämna tillbaka skiten, ja jag åker o dom får ta tillbaka den ändå för jag kommer inte använda den igen, nu är den i sin kartong o där får den vara.


 

Sitter o har det trevligt o fikar, ett par timmar gick jättefort.


 

Jag fick vackra tulpaner ,, två superfina muggar ,, the med smak av fläder o citron, the sil o lakrits kolor... Så nu ska jag lära mig att dricka the igen. Jag gjorde det för många år sen, o då med smak av rabarber o vanilj. 

 

 

Så vackra


 

Jag älskar tulpaner,, ja jag älskar alla blommor. Jag fick ju presentkort på en blomsterbutik så jag tänkte att jag skulle köpa en doftranka. Jag har velat ha det länge men det har inte blivit av att jag har köpt det.


 

Innan när vi var ute så gick vi in till Rohde o pratade bort en stund. Ut den lilla rundan o sen in igen. Jag älskar detta trädet o hur det ser ut när kvällen kommer. Synd bara att bilderna är så suddiga.

 

Teddy har varit duktig, men han kan inte slappna av. Det gjorde han inte ens när jag dammsög, han gick med mig hela tiden o sen när jag var klar somnade han en stund.

När dom kom o vi satt i köket så gick han runt o runt. Han fick en bulle så han har gottat sig oxo. Nu ligger han i min säng o sover, så nu slappnar han av. 

Jag vet inte om han har det jobbigt när han går runt som han gör ? Han är lite senil o förvirrad, men jag tror inte att han lider .... Jag pratar ju ofta med honom o visar honom var jag är o när han inte ser mig så letar han reda på mig. Han vekar inte lida i alla fall.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag mina kära vänner. 

 

Var rädda om er o varandra. Love Yaaa. Dröm vackra drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 


 
 
Comsi Comsa

Comsi Comsa

23 mars 2016 23:29


Trevligt med gäster. Inget kul med sumpade överallt...

Godnatt och sov gott.

Kram ❤

http://egopyret.blogspot.com

Anneli Gustavsson

24 mars 2016 00:16

Ja vi hade så trevligt o tur att jag fick ihop lite kaffe.. Jag ska lämna tillbaka bryggaren, det är inte roligt när det inte funkar.

Sov gott kramar ♥

 
TantGlad

TantGlad

23 mars 2016 23:56

Grattis min finfina vän. Förstår din födelsedag varit jättebra då jag läser hos dig.

Sov gott å krama din älskade teddy från mig.
Dröm sött å Kramkram fina vånnen

http://tantglad.bloggo.nu

Anneli Gustavsson

24 mars 2016 00:17

Tusen tack min vän. Ja den har varit fantastisk på alla sätt o vis. Snart blir den ännu bättre =)

Dags att försöka sova lite.. Dröm sött vännen, kramar från mig o Teddy ♥

 
Ingen bild

Anna

24 mars 2016 10:09

Vad trevligt med gäster och det var ett par fina muggar du fick.
Ja den där bryggaren låter inte kul den skulle man bli tokig på.
Lilla Teddygubben som går efter sin matte så han känner sig trygg.
De små liven är allt människans bästa vän.
Önskar er en fin och Glad Påsk!
Kram Anna!
Ps.Är en som läst dig länge och är en tant.Ds

Anneli Gustavsson

25 mars 2016 21:46

Javisst var muggarna fina. Det är alltid roligt med lite gäster, jag brukar inte ha det jag får nog ändra på det tror jag.
Ja han är lite orolig när han inte ser mig eller känner av att jag är nära honom.
Det är roligt att du läser min blogg o jag älskar tanter =)
Glad påsk kramar ♥

 
wiolettan

wiolettan

24 mars 2016 15:17

Det var väl en märklig kaffebryggare, måste ju vara fabrikationsfel.
The är gott. Jag dricker ofta the, i alla fall en gång om dagen, det är gott. Finns ju numera så många sorter och smaker.
Fina tulpaner och koppar som du fick.
Jobbigt för Teddy, men han vill ju vara med dig hela tiden, känner sig säkrare då.
Mysigt träd.
Varm kram och var rädd om dig.

http://wiolettan.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

25 mars 2016 21:45

Ja det är nåt fel på dom bryggarna, den ska jag lämna tillbaka. Svärdottern hade kvar kvittot som tur är.
Jag försöka lära mig att dricka The, ska testa med mjölk i nästa gång.
Ja det är lite jobbigt när han inte kan slappna av utan måste vara vid mig hela tiden .. Men nu är han lugn o sover gott. Trevlig helg o glad påsk min vän kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards