Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 december 2015

Av Anneli Gustavsson - 29 december 2015 20:02


Tänk vad roligt det är att lyssna på när barn pratar. Jag har lyssnat på när Jack o Liam har pratat om sin resa till Spanien o hur roligt dom hade det. 

Dom har badat i havet o poolen, ätit gott o mått toppen. Dom berättade att det var så roligt att flyga men det kändes lite i öronen. 

Dom tyckte att det var så roligt så dom vill åka utomlands igen,, o det förstår jag dom för Spanien är toppen. 

 

Vi satt o pratade lite om pengar när Liam frågar mig hur mycket jag har sparat till dom. Han sa att jag inte behövde spara mer för att jag var så fattig, han tyckte att jag skulle ha pengarna själv. Det värmde mitt hjärta riktigt mycket. Jag har alltid sagt att jag är fattig när det gäller pengar men rik på kärlek o det vet dom för det säger dom till mig.

 

Jack är en riktig klie, han håller igång hela tiden o rätt som det är så delar han ut en smäll så det visslar om det så det gäller att vara snabb o ducka. Liam fick sig en smocka när vi satt o pratade, det var ingen förvarning alls men han fick be om ursäkt. 

 

Dom såg alla julklapparna som låg på köksbordet o blev så nyfikna , dom ville att det skulle vara i morgon så dom fick öppna alla, men dom hjälpte mig att lägga ner dom i kassar. 

 

Vid halv 7 tiden blev dom hämtade, dom skulle åka tillbaka till A6 för att hämta Jacks nya glasögon. Han kommer bli så fin den lille goingen. Så i morgon får jag se hur han ser ut. 

 

Teddy har varit duktig nu när barnen har varit här, men det tar på krafterna både för honom o mig. Han är trött o jag har värk. Jag har fått en annorlunda värk, den sitter lika mycket i lederna på mig nu än vad den har gjort innan. Ja den sitter både i musklerna o lederna så jag har varit uppe flera gånger inatt för hela kroppen har värkt. Det är även små kramper som kommer till o från. 

Ett tag fick jag lägga mig på händerna för att få ett tryck så det skulle kännas bättre så jag somnade när jag låg på dom. 

Det är en djävulusisk värk o jag hoppas att den blir bättre snart för det tar på krafterna så jag är helt slut.

 

Marcus frågade om barnen kunde sova över men jag klarade inte det o jag får så fruktansvärt dåligt samvete att dom inte fick göra det, men jag ska gå o lägga mig själv nu. Jag vill så gärna ha dom hos mig o mer än gärna att dom sover över. Men det funkar inte som det är nu. Snart ska dom få komma till mig o sova så vi ska ha lite mys, det var ett tag sen.

 

Vi har i alla fall haft en bra dag. Vi har målat, funnit fem fel, spelat lite på min dator o pratat i massor. Dom var självklart inne hos gammelmormor o hälsade på lite.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. Dröm Sött. 

 

Puss I Pannan ♥

 

   

Av Anneli Gustavsson - 29 december 2015 13:22


Natten har varit fruktansvärd med all förbannade värk. Att det inte kan vända o bli "normal" värk igen, det tar så fruktansvärt på krafterna att ha det så här.

Jag är helt slut utan att ha gjort något. Det känns som jag har gått en fight med någon i MMA.


Det tog dubbelt så lång tid att gå våran lilla runda o jag trodde att jag skulle börja gråta, men jag fick mig ett gott skratt tack vare Teddy.

När han fick syn på snöklumpen så började han vifta på svansen o han skulle börja sin kärleksdans när han insåg att klumpen INTE  var nån söt liten tik. Det är så tråkigt att han nästan är blind, men det var så gulligt att se o jag började skratta.

På andra sidan klumpen så hade någon kissat så det var väl det han kände av, stackars liten.

 

När vi hade varit ute så gick vi o la oss, jag har slumrat till o från, mest från o nu kommer snart huliganerna till mig. Det ska bli mysigt ♥

 

Ha en bra dag. Puss I Pannan ♥


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards