Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 december 2015

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2015 22:00


Jag har funderat ett tag nu på om man kan raka benen med en rakapparat ?

Tänk så smidigt det skulle vara o fortare skulle det ju gå oxo.. Karlarna blir ju alltid så släta o fina när dom har rakat sig, då skulle ju mina ben oxo kunna bli som en barnarumpa   

Ja det var bara en tanke jag hade. 

 

Jag är så trött på våran tv.. Sen vi gick över till digital så strular det hela tiden. Jag vet inte hur många ggr jag har ringt o klagat hos Kalejdo o dom säger att dom ska fixa det o det blir bra i några dagar men sen är det samma skit igen.. 

Betalt det ska dom ha men att kunna leverera kan dom banne mig inte.

Det har strulat hela helgen med alla "digitala" kanaler   

 

Nä, nu ska jag stänga datoriet o sova lite. Hoppas ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Sött. 

 

Puss I Pannan   

 

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2015 21:21



Gå gärna in på min fb-sida o gilla den. Jag sitter o fixar o trixar lite med bilder/texter/filmer.   

Av Anneli Gustavsson - 20 december 2015 15:59


 


Mamma ringde på innan o lämnade en hamburgare som Tilda o hon hade köpt när dom var inne i stan, dom orkade inte äta upp den så jag o Teddy har precis delat på den, det var en ostbörjare ,,, supergott. Han är en gottegris så han upp upp halva.. Sitter o njuter av lite kaffe nu, ska ringa upp till sonen sen o prata lite med honom o barnen Om dom har tid vill säga ?.


För nån dag sen så slickade Teddy upp sitt sår ,, ja tumören som han har i rumpan så nu får han gå med blöja så han inte ska komma åt att slicka hela tiden. Jag har några blöjor sen barnen använde dom så nu kommer dom till användning igen.

Det är faktiskt väldigt smart för han slipper tratten som är värdelös då han stötar emot med allt o sen kan han sova gott oxo utan att den är i vägen. Så ja, det kan faktiskt vara bra med blöjor OM man inte har en hund som bitar på allt vill säga =)


Värken är fortfarande jobbig, ryggen tar kål på mig så det blir inte mycket gjort. Jag sitter i min kontorsstol o där sitter jag bra, eller så halvligger jag i sängen.. Jag har inte gjort nåt utöver det vanliga men det är väl en svacka nu..


Inatt drömde jag om att jag hade en lgh till. Jag har drömt samma dröm många gånger o det handlar alltid om att jag har glömt bort att jag har den så jag har inte betalat någon hyra på alla dessa år. Den är halvt om halvt möblerad o det ska vara en tvåa men den är jättestor o har hur många rum som helst. I ett av rummen har jag en frisörsalong med allt som hör till osv.. Undra hur jag skulle möblera dom andra rummen =) Knasiga drömmar.


Om ni vill ha filmtips så börjar det en jättebra film på femman kl 18 - Medan du sov ... Jag har sett den flera gånger o den är lika bra varje gång.

 

Ni får ha en mysig kväll o en trevlig fjärde advent ♥

 

Puss I Pannan ♥

 

 


#blogg24 nr 20

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards