Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 december 2015

Av Anneli Gustavsson - 26 december 2015 21:21


Jag sa ju att jag skulle lägga in det jag hade fått i julklapp. Jag har fått så fina klappar o jag är så nöjd. Det är alldeles för mycket, men jag är glad för det jag har fått så ni inte tror nåt annat.



En badrumsmöbel så äntligen kan jag slänga ut den jag har, den passar inte alls in men jag behövde ha nåt till mina saker.

 


En jättefin orkidé som jag fick av min granne Lasse. Jag älskar orkidéer o har nu 13 st tror jag det är.

 


Jag fick ett par svarta leggings, en elvisp av mina syskonbarn. Dusch tvål, dusch draperi, duschmatta, handdukar, mascara, deo o sminkborttagnings pads. Sen fick jag en söt liten jultomte, en kylskåpsmagnet från Rohde.

Jag är så nöjd med allt o på tisdag ska vi fira jul med sonen, svärdotter o barnbarnen. Det längtar jag efter.

Hoppas jag hittar lite klappar i morgon när jag ska åka in till A6 köpcentra. 

 

Nu är det snart dags att stänga ner datoriet o försöka sova lite. 

Hoppas ni har haft en bra dag. Var rädda om er o varandra. 

Dröm Sött. Puss I Pannan ♥

 


Av Anneli Gustavsson - 26 december 2015 15:54




Jag sitter o kollar lite på fb när jag får syn på den här filmen om katten som kväljs så fort han inte tycker om nån lukt hahaha..

Det var längesen jag skrattade så mycket.. 



Av Anneli Gustavsson - 26 december 2015 13:31


Ja natten blev som dom andra nätterna, lång o jag har varit uppe o snurrat. T o m Teddy har velat gå ut o kissa, men det kanske är jag som har stört honom.

Det var uppehåll när vi var ute, så jag hoppas att det inte kommer att regna nåt idag. Ja det är ju önsketänkande.

 

 

Så här brukar det se ut på kvällarna/nätterna när jag ska sova. Teddy tar upp största delen av sängen o jag har så svårt att flytta på honom för han sover så gott, men jag måste ju göra det efter en stund så jag oxo får ligga skönt.

 

 

Lasse o jag var inne hos mamma o åt mat igår, det var så gott. Tack mamma.

 

 

Den här fina ängeln fick mamma i julklapp, den är jättevacker.

 

 

Min fina Linus ♥ (systerson)

 

 

Mina fina tjejer, Tilda o Sanna ♥  (syskondöttrar)

 

Min hög med julklappar,men en stor fattades som inte mamma tog med. Sanna delar ut klapparna, Teddy fick sitta modell en stund. Sen var det dags för min svåger att Tomta hos en granne.

 

   

Julmys hos syrran med familj. Svågern hade gjort egen sill, men jag smakade inte. Jag tycker inte om sill, men maten var jättegod o det var trevligt sällskap.


Så förutom värken hade jag en mycket trevlig jul MEN jag saknade min lilla familj, men nu kommer dom hem på måndag.


Ska fixa lite i köket nu. I morgon måste jag åka in till stan o köpa lite julklappar till barnen, men jag vet inte vad jag ska köpa .

Jo jag ska i alla fall köpa lite frukt o yoghurt för jag har köpt en smoothie maskin till Liam, han älskar smoothies, så det ska han få. Ja hela familjen får ju använda den såklart.

 

Ha en fin lördag. 

 

Puss I Pannan ♥

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards