Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 8 april 2012

Hur Kunde Jag Lämna Dig ?

Av Anneli Gustavsson - 8 april 2012 15:21


De skulle bli min fjärde gång till samma ställe i Spanien.. Den här gången skulle jag åka dit i april redan, ja mamma skulle  oxo med o vi skulle stanna ända tills oktober. 

De gäller att packa rätt saker nu så jag inte glömmer något. 

De är dags att ta sig till flyplatsen o checka in... Jag är så nervös så jag skakar,, varken jag eller mamma tycker om att flyga men vi gör de i alla fall.


Vi kommer till vårat ställe o mamma tycker att de är fint. Jag ser precis framför mig hur allt ser ut, vi fick en lgh till höger så fort man kommer in i hotellet... Höger, höger o där är de.. De är inte de finaste men de duger gott o väl. 


Vid nästa infart ligger ett annat hus med en pizzeria, dom känner jag igen så jag går dit o dom bli glada att se mig igen. Dom kände på sig att jag skulle komma tillbaka... Jag skulle nu få äran att städa deras golv för att sen lära mig att baka pizzor.. Jag blev så lycklig för nu skulle jag kunna tjäna lite pengar som jag inte har kunnat göra på många år.


När de är dags för mig att ta min medicin så hittar jag dom inte,,, tror 17 att jag har glömt dom hemma i Sverige. Hur skulle jag klara detta ? 

Jag får försöka fixa till de tills syrran o dom ska komma hit i maj så jag går in på nätet, apotekets hemsida o ska skriva under så hon kan ta ut för mig när batteriet till datorn tar slut... Jag letar efter sladden,, men inser att jag har glömt den hemma oxo... Nu börjar jag bli arg o frustrerad... Hämtar min mobil o slår hennes nummer så att hon ska kunna kontakta dom på "mitt" apotek o få hjälp när mobilen dör o batteriet är helt slut.. Nu är jag riktigt förbannad för jag inser att jag har glömt även den sladden.


Hur ska jag göra ???


Jag ropar på Teddy för jag ska gå ut med honom, men han finns inte nånstans.. Jag frågar mamma om hon har sett honom o hon svarar att han är hemma i Sverige... 

Vem hade honom ?

Mamma svarar att de är antingen Marianne eller en jobbarkompis till henne, men hon va inte säker...

Hur skulle jag få reda på detta nu då ? 


Jag får panik o börjar gråta, jag är hysterisk o funderar på hur jag kan vara så egoistisk att jag bara lämnar Teddy på det sättet. De har jag aldrig gjort innan, o jag va inte frisk som gjorde de nu heller.


Jag hörde hur de började skälla o jag blev glad för jag trodde mamma hade skojat med mig o att Teddy inte va med oss, så jag började leta.. Skallet blev högre o högre , o jag sa högt att nu hittar mamma dig snart.. 

Men jag hittade honom inte o skallet fortsatte... 


Jag vaknade o de va fortfarande nån som skällde, så i slutet va jag både kvar i drömmen men även började vakna för de va en hund i trapphuset som skällde...


Jag ropade på Teddy o han kom till mig.. Tack o lov,,, hur kunde jag lämna dig sa jag till honom. De kommer jag aldrig att göra.


Underbart att vakna o inse att de bara är en dum dröm........


Nu ska vi ut o pinka av oss =)


Puss I Pannan ♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards