Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:38


LOREEN "Euphoria"


Jag lyssnade ju på den inne hos Tilda innan i kväll o jag gillade den..  Jo men jag tycker att jag känner igen henne.  Hon är duktig o låten är bra o medryckande.


Vinner hon ikväll så har hon stor chans att ta hem allt.


Hon får; 5 av 5


 

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:34


TOP CATS "baby doll"


Ja jädrans,,, den här gillar jag. De går bara inte sitta still när man hör den här låten.  Söta pojkar,, glada o har en underbar scen närvaro... Kom igen,, de svänger ju  

Vinner dom ikväll så kan dom ta hem ALLT...........


Dom får ;  5 av 5


   

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:30


LISA MISKOVSKY "Why start a fire"


Jo men henne har jag väl hört innan ? Jag har för mig att jag gillade henne.   Ja jo de kommer jag ihåg nu, hon har en underbar röst o ett mjukt sätt men en stark personlighet.  Hon är riktigt söt.  Men jag tror att vinnarlåten ska vara lite mer ös i..


Hon får; 4 av 5 


          

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:18


THORSTEN FLINK "Jag reser mig igen"


När jag lyssnade på honom första gången blev jag skiträdd.. Men nu när jag har hört den flera gånger så är den faktiskt jättebra.. 

De är nog många som säger att den handlar just om mig "dig". 

Hade de inte gällt eurovision song contest så hade han gärna fått vinna idag, men jag tror inte att han kan ta hem allt.


Han får ; 4 av 5 rosor


                

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:15


DEAD BY APRIL "Mystery"


Ja,, nej,, ja ,, jo,,, kanske... Fan vad svårt.  Den är är riktigt bra den oxo.. Ja de är den.. De är första gånen jag hör den,,,, tror jag. 

Njae,, de är nog ingen vinnarlåt. 


Dom får ; 3 av 5


 

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:15


DAVID LINDGREN " Shout it out" 


Älskar pianoklinkandet... De är ett skönt gung i låten, den är hyfsat bra, men lite tråkig.. Ingen vinnarlåt för min del.


Han får ; 2 av 5 rosor


   

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:10


Ett hot har kommit in mot Globen i Stockholm - där finalen i Melodifestivalen snart inleds.

Melodifestivalen drar igång klockan 20. En timma innan mottog någon på SVT ett hot på telefon.

– Det var en man som ringde in och lämnade ett meddelande, säger Robert Geyer på polisen i Stockholm.

Polis har lyssnat på bandupptagningen för att bedöma hotet.

Enligt polisen i Stockholm ska hotet vara oseriöst.

– Polispatrullen har lyssnat på hotet och bedömer det som 100 procent oseriöst. Vi gör bedömningen att det inte är ett riktigt bombhot, säger Geyer.


aftonbladet.se

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 18:51


En liten liten bild... 

Någon som kan gissa vad det är för nåt ?




Jag tror inte att de är svårt att gissa vad de är...



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards