Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 23:15


Melodifestivalen är slut för i kväll. Jag är nöjd med resultatet,, hon är helt klart jätteduktig Loreeen.

Mamma har kommit hem från min moster, dom följde henne så nu kan jag slappna av .. Ja jag vet att jag är fjantig när mina kära är utanför sin dörr, men så är de.

Jag hade tänkt svara på kommentarerna nu + titta in till er, men jag klarar inte de.. Jag har sån värk så jag får ta de i morgon. Jag har duschat varmt o gott nu så de känns något bättre..

Hoppas ni har haft en mysig kväll. Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra.

Puss I Pannan  ♥


Avslutar med några tänkvärda ord...


"Man bör aldrig skämmas för att erkänna att man har haft fel, för det betyder ju att man är klokare idag än igår."
Jonathan Swift

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 21:45


SVERIGE vi har ett resultat !!!!


VINNAREN ÄR ;



LOREEN MED EUPHORIA


Grattis, se nu till att ta hem hela skiten.



VANN RÄTT LÅT ??







Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 21:41




Schlager Bög



Är Som Att Säga



Kort Dvärg






Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 21:15


Ja de är inte lätt med låtarna .. Den som är lättast är Björn Ranelids låt för den suger verkligen.. Så den går bort direkt.


ETTA - MOLLY

TVÅA - TOP CATS

TREA - ULRIK MUNTHER

FYRA - DANNY

FEMMA - LOREEN

SEXA - LISA MISKOVSKY

SJUA - THORSTEN FLINK

ÅTTA - DEAD BY APRIL

NIA -  DAVID LINDGREN

SIST - BJÖRN RANELID


Jag skulle kunna ändra om listan flera gånger, de är svårt att säga hur jag vill ha de.. 

Ja nu börjar röstningen... 


Ni behöver inte vara rädda för att jag ska få rätt i mitt val ... De kommer Inte att bli så..


Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 21:00


DANNY SAUCEDO "Amazing"


Danny är en fantastisk sångare o en underbar person. Han har ju världens utstrålning killen.. Men som jag sa sist så har han alldeles för mycket kläder på sig ,,, jag menar nu när han är så snyggt tränad =))))


Vinner han idag så har han stor chans att vinna allt ,,, helt klart.


Han får ; 5 av 5


 

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:45


MOLLY SANDE ´N "Why am i crying"


Oj oj oj Molly är otroligt duktig.. Jag gillar verkligen henne o hennes låt.  De finns inte så mycket att säga mer än ;



RÖSTA PÅ MOLLY.... HON BORDE VINNA. HON ÄR KLART BÄST !!!


Hon får ; 6 av 5 

 

Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:45


BJÖRN RANELID "Mirakel"


VAD TYCKER NI OM DEN HÄR LÅTEN ?


Jag tycker synd om Sara Li som oxo får ta så mycket skit för Björns skull. Om hon sjöng själv så hade låten varit bra mycket bättre än den är med gubben i... 


Undra vad han tänker när han gör framträdandet ? Om han tänker på all skit han får ta för att han är med ???


Han kanske är bra på mycket,,,,, annat ??? Något ??? Vad vet jag ??!!.... Men han får inte min röst.


Han får;         den här istället för en ros.......................




Av Anneli Gustavsson - 10 mars 2012 20:45


ULRIK MUNTHER "Soldiers"


Kom igen tjejer,,, ni måste ju bara rösta på honom. Tänk om han tog hem hela skiten, vilken upplevelse för honom. 

Ahh han är ju så söt...

Han sjunger så man ryser i hela kroppen. Helt underbart................ Rösta.


Han får ; 5 av 5


 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards