Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 27 april 2021

ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅGOT. DET HAR TAGIT ÖVER 10 ÅR.

Av Anneli Gustavsson - 27 april 2021 12:02


Nu har jag varit på "möte" med Martin på kommunen ang Åsaplanen. Jag har i drygt 10 års tid försökt att få till något till barnen där, där dom kan samlas o ha roligt.

 

Jag har i många år fått jord så dom har kunnat bygga sina egna hopp o det har dom tyckt varit roligt, men så förstörs hoppen av någon som tycker att det är roligt att förstöra för andra. Dom har även fått spadar ett par gånger under åren. Senast fick dom spadar nu under Martins tid o det tog ingen tid alls. Han var här för ca 1 år sen o gick runt med mig på planen o tittade o i dag var han här igen. Det var 2 till från kommunen o en cykelproffs Philip Fagerberg, han kommer från Gränna o han har varit med o byggt till på andra ställen, så jag är så spänd på hur detta kommer att bli.

 

Det kommer även att bli en grillplats o dom kommer att kunna ta fart upp från den stora backen. Ja jag får se hur det blir, jag kan inte riktigt se det framför mig. Men Philip gick runt o tittade ordentligt på stället, kände på jorden/gruset o gick verkligen in för det så jag är så glad för detta.

 

Tyvärr,, blir det nog inget staket.. Jag har gjort allt för att det ska bli ett staket så att barnen inte ska komma cyklandes mellan bilarna för det är farligt o det spelar ingen roll hur mycket man säger till dom att vara försiktiga så tänker dom inte på det när dom är mitt i sitt hoppande. 

 

Dom ska även kolla på att få upp mer belysning på planen o papperskorg för det finns ingen o dom slänger skräpet. Ja det är väl inte sagt att dom kastar skräpet i papperskorgen bara för att det finns en men chansen är ju större att dom inte skräpar ner så mycket om det finns en.

 

Sen ska dom även se över hur man ska spola en isbana i rinken. Det har dom inte gjort på flera år heller o det har jag oxo frågat om men bara fått ett näääää.. Dock inte från han som jobbar på kommunen nu för han har hela tiden varit lyhörd o hjälpsam. Så nu kommer Pasi att ta på sig den rollen o det är jättebra. Det är en kille man kan lita på o han har själv pojkar som är nere på planen.

 

Detta är prio 1 Åsa planen o ett ställe till så förhoppningsvis kommer det att börja byggas innan sommaren, eller så blir det efter. Men det blir i alla fall detta året o jag är så GLAD att det äntligen händer något. Som jag har kämpat, men skam den som ger sig.

 

Det får bli före o efterbilder på detta sen.

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards