Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 april 2020

Av Anneli Gustavsson - 26 april 2020 19:33


 

Det blev  några varv i dag oxo. Men jag tog Hyttevägen 4 ggr o den lilla rundan 2 ggr, sen halvrundan på parkeringen.. Hade tänkt gå ett varv till men kände att det fick räcka..



 


Det har ju blivit några steg den här veckan o några mil blev det oxo.. Ska försöka ta lite mer nästa vecka,,, om det inte regnar för då kommer jag inte kunna gå så mycket pga värken.





   

Jag tog inte ut mig vad det gällde tiden heller, så det funkade rätt så bra. 


 

Det var skönt väder att gå i, många fina moln men även tunga moln.


 

Jag kanske skulle ta o gå till Tabergs toppen ?? Nej,, det är inget för mig. Jag har gjort det en gång så jag vet hur ont jag fick efter det. Men man kan ju åka upp o äta en räkmacka eller räksallad,, det är så gott.


 

Ibland kändes det som att det skulle börja regna men det gjorde det inte som tur va.


 

Knoppar som brister,, det är så vackert när allt börjar komma till liv igen.


           

Det började brumma o sen såg jag att det var nån som var ute o flög, det hade jag inte vågat göra så,, det räcker med att sitta i ett plan.


     



Titta vad jag hittade  ute... Mina killar,, dom har blivit så stora nu.. Det var många år sen dom började vara nera på åsaplan.. Mina cykelkillar,, jag har lite bilder på dom på den andra bloggen,, dirtkidz,, kika gärna in där =)  Det är så många år sen o jag har saknat dom för dom fanns alltid där o cyklade.. Men nu har det kommit andra små killar som cyklar o bygger hopp så det är roligt att se. Jag ska ringa till kommunen o se om dom inte kan fixa till det lite där, men det gör dom säkert inte.

 

Nu ska jag ta en varm o go dusch. Ha en fin kväll där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar. Glöm inte att tvätta händerna,, sprita dom o sen smörj in dom så ni inte blir torra o nariga..

 

Puss I Pannan ♥

 

 

Av Anneli Gustavsson - 26 april 2020 10:00


Bergamo är den stad i Italien som är hårdast drabbad av covid-19.
På stadens sjukhus har korridorer gjorts om till vänthallar och läkare springer fram och tillbaka i gångarna.

 

Se filmen HÄR.

 

 

 

 

 

 

Det är inte klokt hur många det är som har dött i corona nu. Det är skrämmande o jag blir mörkrädd, rädd för hur detta ska sluta ??

 

Flera i min närhet har haft corona men klarat sig bra MEN det finns dom som inte gör det.

 

Det finns dom som inte bryr sig, dom tror inte att något ska hända dom.. När dom har det tänket så är det kanske inte bara sig själva som dom tar död på utan många andra, så tänk på det när ni leker med döden !!!

 

 

 


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards