Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 november 2019

Av Anneli Gustavsson - 20 november 2019 08:15


Igår var jag o Rohde inne i stan o jag hämtade mina nya glasögon. Dom känns inte bra , det känns som styrkan sitter fel, att jag får titta lite uppåt för att få den bästa skärpan men jag ska försöka "köra" in dom. Sen har dom satt sadlarna så galet så det gör ont på näsan,  hon har vinklat dom utåt så att sadeln inte ligger på helt utan bara bakifrån så det måste dom ändra.

 

Vi gick till Chili Wok oxo o åt lite, det var gott men jag åt inte upp allt. 

 

 

Jag älskar sushi men det måste vara mycket wasabi i soyan, det ska kittla i näsan =)

 

 

Jag orkade inte äta allt, ögat var hungrigare än magen var..

 

 

Jag har inte sett att dom har haft efterrätter men när vi kom dit fanns det chokladpudding men den hann ta slut så dom satte ut en Vietnamesisk efterrätt med majs o ris o till det skulle man ha kokosmjölk, det var faktiskt gott. Avslutade med lite apelsiner, så fräscht o gott..

 

Idag ska jag till hudmottagningen med mina händer o fötter,, äntligen.. Vi gick på stan från kl 17  o sen var jag hemma kl 21 så jag har haft så ont i fötterna inatt o har än, det vätskar sig lite oxo så nu hoppas jag att det finns något mer som kan hjälpa mig för jag orkar inte ha det så här, det börjar ta på psyket oxo, jag känner mig så ledsen hela tiden av att gå o ha ont. 

 

Men det känns som det kan kvitta, det finns säkert inget mer dom kan göra ,, jag får väl smörja o smörja som jag har gjort innan. Min gamla medicin Neotigasonen vill jag inte ha för en av biverkningarna var ju att man kunde tappa hår o det gjorde jag tillräckligt när jag blev så sjuk i februari, men det var inte av den jag tappade håret utan att jag blev så sjuk.

 

Håll tummarna att det finns nåt som kan hjälpa mig nu så jag kan få tillbaka mitt liv o min glädje igen.

 

Ha en fin dag där ute.

 

Puss I Pannan ♥

 

 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards