Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 14 juli 2019

HAR HAFT EN FANTASTISK DAG.

Av Anneli Gustavsson - 14 juli 2019 20:42


Idag ringde klockan vid 9 så det var bara att gå upp o fixa till sig.. Sen bar det av till min moster i Eksjö.. Det var jag, mamma o min andra moster. Vi stannade till först på Dollar Store, har aldrig varit där innan o trodde att det skulle vara nån liten "bod" av nåt slag men det var ju ganska stort... Dom hade mycket man kunde handla men det ska jag göra senare,,, mer om det då =)

 

Men jag gjorde ett sånt kap... Jag köpte 3 schampo flaskor på 900 ml för 40 kr.

 

Här hemma på rusta o ÖoB tar dom nästan 40 kr för hälften så jag passade på att köpa på mig lite.. Sen köpte jag lukta gott med lavendel,, jag köpte 5 påsar 10 kr/st men dom tog betalt för 6 st.. Men jag brydde mig inte om att gå in o säga till. Jag köpte även vita strumpor 5 par för 40 kr,, vitt går ju alltid. Ja sen köpte jag lite smått o gott. Dom hade en skitsnygg väggklocka där men den kostade 500 kr så den blev det inte =)

 

     

När vi kom  hem till min moster så hade hon fixat med maten. Det blev goda laxsnittar, jag trodde inte att jag skulle klara att äta upp "rå" lax så men det var gott..

 

 

Både jag o Hadock väntade på att få ta lite mat =)

 

 

Maten var så jättegod o jag hade velat äta mer men det satte sig lite.. Men vad gott det var.

 

 

En jättegod sallad.

 

 

Smakig ytterfilé..

 

 

Första gången jag äter sparris så här,, det var gott.

 

 

Tyvärr tog maten slut alldeles för fort, hade gärna tagit med en lunchlåda hem =)

 

   

Hadock, vet inte om det stavas så,, men han var så mysig.. Busig han ville bära runt på mina skor.. Ja han var riktigt gosig ♥

 

   

Chutneyn var så såååå god.. Men man måste ju ha rabarber,, så har ni nåt på lager får ni gärna skicka hit det till mig .... Om ni gillar chutney så gör denna..

 

När vi åkte hem såg vi först en  bil som dom hade "slaktat" o sen kom vi till den här så vi stannade till för att se så att det inte var nån där, men det var det inte.

 

Nu har jag packat upp så nu ska jag krypa upp i sängen o titta på tv;n. Ikväll kommer dom andra avsnitten av The Cry på 7;an,, en jättebra serie..

 

Jag har så ont av min fibromyalgi, har haft ett par jobbiga nätter men min dag har varit jättebra o jag är så nöjd. Men nu är jag jättetrött i kroppen o har fått en ny spricka under foten, men jag kände att den var på gång när jag satt hos Camilla o mycket riktigt så hade den gått upp nu när jag kom hem.. En ganska bred spricka men jag får trippa lite försiktigt på den foten.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

 

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards