Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 9 september 2018

Victorias Secret-Sheer Love & Madonna. / Röstat.

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2018 20:45


I torsdags ringde barnen till mig o frågade om dom fick sova hos mig fredag till lördag, jag blev jätteglad för det var ett tag sen dom var hos mig. Dom skötte sig exemplariskt, ja jag fick säga till dom 2 ggr bara o på hela tiden. Det har varit så mysigt o så roligt.

 

Vi åkte o handlade lite så dom fick välja lite godis plus att dom fick välja maten, det var en härlig blandning.. Dom brukar få det dom vill här, ja inom vissa gränser såklart.

 

 

Dom  bar alla mina kassar, gullugnarna ♥

 

 

Dom är alltid så hjälpsamma, dom hjälper gamla fammoo.

 

Vi fixade o trixade lite, hade det så mysigt. Pratade, kramades o busade.

 

Vi gick o la oss ganska tidigt för att titta på fångarna på fortet så vi myste i sängen, sen låg vi o pratade.. Jag stänger alltid av mobilen när jag har barnen hos mig för det plingar i den hela tiden.. Liam somnade först, sen Jack o sist jag.. Jag ligger o njuter av att se dom sova, att höra dom ligga o snusa gott.. Liam snarkade ganska rejält, jag filmade honom o spelade upp det för honom när vi åt frukost.. Han började skratta o sa - Ja o vem tror du att jag har fått det ifrån ? DIG.......... Jag kunde inte göra annat än att skratta för jag vet att jag snarkar men det var så roligt att han sa så..

 

Innan vi vaknade på lördagen när klockan var 7 knackade Sanna på altandörren o jag blev så rädd. Då hade hon fått fel nyckel så hon behövde min , ja jag kommer inte ihåg vad vi pratade om för hon åkte direkt o jag la mig igen. Jag kom ihåg det lite senare på morgonen när jag hade varit vaken en liten stund, o jag kände bara att jag inte fick någon kram av henne. Jag älskar ju att kramas..


Senare på dan när jag håller på med maten så kommer Jack o klappade mig på brösten o sa, nej där var den inte.. Jag blev full i skratt o frågade vad han gjorde ? Han sa att han letade efter min mobil hahahaha..  Han vet att jag oftast har den i min BH, men han hittade den i hallen sen ,,, skitungen hahaha..


När jag o Liam satt o pratade lite så var han lite bekymrad över att dom manliga fotbollsspelarna fick 80.000 kr o att dom kvinnliga inte fick något, han tyckte att det var orättvist o att männen kunde fått 40.000 istället så att kvinnorna oxo fick lika mycket. Mycket omtänksam min Liam. Det är så roligt att prata med båda mina pojkar för man blir bara stoltare o stoltare för varje gång, dom är så klipska o dom har så mycket att säga, både roligt-galet o intressant. 


På lördagen så ville Jack fixa till håret,, tuffa till sig lite så det gjorde vi.. Han är så nyfiken på mina parfymer, han stod o luktade på alla men han valde 2 olika ( victorias secret & madonna) som han ville ha så det fick han,, nu doftade han fammoo =) Han vet vad han vill =)

 

   

Jack ville att jag skulle skriva att han var världens coolaste barnmodell =)


Han hittade mina reflex som han lekte lite med. Han tyckte att vi skulle ha dom på oss så att vi syntes, så det var bara att göra som han sa o visst funkar det =)

 

   

Visst blev vi fina..

 

Idag gick jag o Rohde o röstade så nu är det äntligen över. Det är ett jädrans smutskastning o inget annat. Jag tycker att dom bär sig bedrövligt åt så nu får vi se hur det blir. Jag är inte så intresserad av det, kan inget men jag har tv;n på så jag hör på ena örat.. Jag hör det jag vill höra.

 

 

Nu har jag gjort mitt för den här gången !!!

 

 

Rohde o hennes nya jacka som hon beställde från Wish

 

Efter röstningen så gick jag hem o la mig,  hade så ont i skallen o hela kroppen men kunde inte sova nåt. Jag somnade ca 20 min innan det var dags att fixa till sig för att gå bort till Rohde o äta mat. Hon hade gjort en god kassler i ugn.

 

Höstfint.

 

 

Jättegod mat. Tack så mycket.

 

 

Till efterrätt blev det citronfromage med hallon, gott gott.

 

Ja det var min helg, den har varit riktigt bra trots mycket värk.. Ska lägga mig o titta lite på tv;n o se om det är nån bra film, orkar inte se valvakan. Jag kan ju zappa lite fram o tillbaka.

 

I morgon ska jag upp tidigt o ta emot Laki, han ska vara hos mig mån-tors så det ska bli mysigt att lillskrutten kommer.

 

Hoppas att ni har haft en bra dag där ute. Var rädda om er o varandra. Dröm Vackra Drömmar.

 

Puss I Pannan ♥

  

 

             

 
 
Biggeros

Biggeros

10 september 2018 16:48

Hej, hopp!!
Hoppas att allt är bra med dig efter valvakan. Så mysigt att få umgås med sina barnbarn och så charmiga de är!
Där får man iaf höra sanningen och inget annat. Ja, visst är det mycket smutskastning mellan politiker. Rena rama sandlådan🤨
Så god mat du fick äran att bli bjuden på. Ha det bra// kram

http://Biggeros.blogg.se

Anneli Gustavsson

11 september 2018 01:16

Ja det är härligt att få ha dom hos mig. Roligt att dom vill komma till gamla fammoo =)
Man får absolut höra sanningen från barn o det är det som är så mysigt o roligt för det kan komma vad som helst ur deras munnar o det bara älskar jag =)

Ja det är en enda stor sandlåda o dom beter sig fruktansvärt illa. Istället för att slänga skit på varandra så kan dom ta det som dom är bra på o lägga ihop för att jobba tillsammans inte motarbeta varandra.

Maten var god o det är lite roligare att äta tillsammans med någon annars sitter jag jämt framför tv;n.

Sov gott kramar ♥

 
ullie

ullie

11 september 2018 01:02

barnbarnen livets efterätt o ja det är det nog många säger man hinner med dem mera än sina egna barn . ja toro man ser de på ett annat sätt bara.men mysigt är det

middagen såg god ut mumms
ja du ja håller med bara smutskastning o nu verar alla va vinnare o ja nu hade de räknat fel o kaos så gud

ha en fin tisdag kram ullie

http://weberskold.blogg.se

Anneli Gustavsson

11 september 2018 01:13

Ja dom är ju det. Det är underbart att få ha dom o att dom vill komma till fammoo. Jag får väl muta dom sen när det är kompisar som gäller =)

Alla är visst vinnare .. Jag tycker att dom borde skämmas men det gör dom inte. Det är för jävligt att vuxna människor beter sig på det sättet.

Vi får se hur det slutar ..

Sov gott kramar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards